7 רעיונות לבניית דף נחיתה ממוקד לידים

בניית אתרים

מעוניינים במנגנון מהיר ויעיל לקליטת לידים?.. חברות ועסקים רבים בימינו שואפים לייצר מערכת פשוטה ויעילה על מנת לקלוט לידים ופרטים של לקוחות פוטנציאלים. בכל הנוגע לתחום הזה, בדרך כלל פשטות היא שם המשחק, וכל המוסיף גורע. לכן חברות בניית אתרים רבות ממליצות לבנות דף נחיתה מיוחד, בלי הרבה מידע, שישמש אך ורק לקליטת לידים. איך הדף הזה צריך להיראות ומה מומלץ לכלול בו?.. קבלו כמה טיפים קטנים:

1) תחנה ראשונה ואחרונה – לא להשאיר אפשרות "לברוח" מהדף לדפים אחרים. המטרה היא למקד את הלקוח הפוטנציאלי כמה שיותר בתוכן של הדף ולגרום לו להשאיר פרטים בלי להסיח את דעתו ביציאה לדפים אחרים. לכן, עדיף לא לכלול מעבר או קישור לדף אחר ולא לבנות תפריט בדף אשר יאפשר מעבר וגלישה לדפים אחרים.

2) עיקרון הפשטות – כמו שאמרנו בנקודה הראשונה, הדף צריך להיות פשוט וממוקד מטרה. תוכן הדף צריך לכלול מידע בסיסי ע"י טקסט בגדלים שונים וכתיבה יצירתית ושיווקית אשר תמשוך את תשומת לבו של הליד ותגרום לו לרצות להישאר עוד רגע. הטקסט צריך להיות קליל וקצר ולעניין, בלי מידע מסובך, בלי יותר מדי צבעי רקע, בלי "כתב קטן" וטריקים שיווקיים שיגרמו לליד לחשוב שמדובר בעסק מסובך שמצריך מחשבה מעמיקה לפני השארת הפרטים.

3) ליצור אמון – עלינו להבין שתהליך השארת הפרטים האישיים הוא נושא מורכב עבור הלקוח הפוטנציאלי, ולא כולם מוכנים ל"הסגיר" פרטים אישיים לעסק שאינם מכירים, ואפילו אם כן מכירים. בוודאי נתקלנו גם אנחנו בחיינו האינטרנטיים במצבים שבהם "התבקשנו" להשאיר פרטים ונרתענו מזה. הדרך שבה אנשים מתנהגים לדפים מסוג זה משתנה מאדם לאדם. ישנם אנשים שמטבע הדברים יחשבו פעמיים (או שבע פעמיים) לפני שינדבו לנו מספר טלפון וכתובת מייל, וישנם גם אנשים שלעולם לא ישאירו פרטים בשום מצב. לכן עלינו לנסות ולייצר כמה שיותר אמון ע"י תוכן אמין ואיכותי, לוגו חברה, סגנון כתיבה ידידותי והימנעות מ"פופ-אפים" שיווקיים.אחסון אתרים

4) תוכן ברור ורלוונטי – בסופו של דבר העניין המרכזי עליו נשען דף הנחיתה הוא התוכן. המידע אותו קורא המבקר בדף חייב להיות ברור וקל להבנה, המסר אותו אנחנו רוצים להעביר צריך להיות כמה שיותר ברור ומובן מקריאה ראשונה – אם ללקוח ייקח יותר מדי זמן להבין במה מדובר.. סביר להניח שכבר איבדנו אותו. כמו כן, המסר צריך להיות רלוונטי לחיפוש של הלקוח. אותו אדם לא הגיע לדף במקרה – הוא חיפש דבר מסוים במנועי החיפוש, גלש באתרים מסוימים או נקלט כבעל תחומי עניין מסוימים ברשתות החברתיות, לכן הגיע אלינו. התוכן צריך להיות רלוונטי לסוג המבקר.

5) תהליך השארת פרטים פשוט – בלי להכביר במילים – גולת הכותרת של הדף היא תיבת השארת פרטים. הסעיפים בתיבה צריכים להיות פשוטים – שם, טלפון, וכתובת מייל. התהליך צריך להיות שוטף ואוטומטי. את המבקר בדף לא מעניין למשל, שאנחנו רוצים לדעת "איך הוא הגיע אלינו" או מאיפה הוא בארץ.. הוא גם בד"כ לא מעוניין שנשלח לו מבצעים וניוזלטרים למייל ונפציץ אותו בדואר זבל מעתה ועד עולם.. לכן לא צריכות להיות אופציות כתיבה, לחיצה או אישור לא רלוונטיות.

6) אמור לי אם מי עבדת – ואמור לך מי אתה – עיקרון לקוחות העבר והממליצים שחשוב כל כך באתר, תקף גם בדף הנחיתה. מומלץ בחום להוסיף לוגואים של חברות איתם עבדנו בעבר או המלצות כתובות מפי אנשים עם שמות בתחתית דף הנחיתה – על מנת להעלות את הרושם החיובי והאמון.

7) לסיום – תודה – הבאנו לקוח פוטנציאלי למצב שבו השאיר לנו את פרטיו ליצירת קשר?.. מצוין. המטרה הושגה. בוא ונודה ללקוח ע"י משפט קצרצר או חלון קטן קופץ אחרי השארת הפרטים המודה לו על הפעולה ומתחייב ליצירת קשר בהקדם האפשרי.

בהצלחה בהמשך הדרך!.. ומי ייתן ותייצרו לידים בשפע.

בניית אתרים גאדג'טים ואביזרים כללי כספים ופיננסים סמארטפונים וטאבלטים עבודה וקריירה קניות באינטרנט שירותים לעסק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כך תבחרו חברת אחסון וורדפרס שלא תאכזב
מהו אחסון וורדפרס ולמה הוא מתאים? וחשוב מכל – כיצד בוחרים אחסון מסוג זה בצורה טובה? אם יש לכם אתר...
קרא עוד »
נוב 07, 2017
מוצרי כושר, זה הזמן להתחיל להתאמן
תעשיית הכושר פורחת. מוצרי כושר זמינים כעת בשוק. והם הולכים וגדלים בפופולריות מדי שנה. מוצרי כושר,...
קרא עוד »
אפר 02, 2023
איך מקימים מועדון צרכנות לעסק?
  אחד הכלים הפופולאריים ביותר לשיווק הוא מועדון צרכנות. אחרי שעסקים גדולים ורשתות שונות החלו בכך,...
קרא עוד »
אפר 06, 2017
למה כדאי ללמוד לימודי סייבר
אם תמיד התעניינתם במקצועות המחשוב אבל לא ממש ידעתם במה לבחור, חשוב שתדעו כי לימודי סייבר נחשבים אחד...
קרא עוד »
אוג 28, 2018
הכירו את noc: טיפול באירועים חשודים בכל רגע נתון
מי משגיח על הרשת שלכם? צוות אנושי אינו מספיק. הוא מוגבל ביכולתו לנתח את המתרחש ברשתות מחשוב (סביבה...
קרא עוד »
דצמ 04, 2019
מדוע כל בעל עסק זקוק להסכם עבודה מקצועי מעו״ד
להיות בעל עסק במדינת ישראל זה מסוג אותם הדברים שאומנם הרבה אנשים חולמים עליהם, אך רק מעטים מגשימים....
קרא עוד »
יונ 18, 2018
קידום אתרים
אם יש לך אתר אינטרנט ואתה רוצה לוודא שהוא מצליח במנועי החיפוש, צור קשר עם שירותי קידום אתרים. קידום...
קרא עוד »
אוק 27, 2022
מה ההבדל בין חומרי איטום צמנטיים לפוליאוריטנים? ארבעה פרמטרים שיגרמו לך לבחור נכון
במהלך השנים, האיטום הפך לאחת המשימות המורכבות והחשובות ביותר בתחום הבנייה והתחזוקה. בעידן שבו זליגת...
קרא עוד »
ספט 15, 2024
הפצת שירים
כאשר אמן מעלה את השיר שלו לאפליקציית סטרימינג כמו Spotify, האפליקציה מנתחת את השיר וקובעת באיזה סוג...
קרא עוד »
ספט 07, 2022