"הסודות" מאחורי הפרסום והקידום ביוטיוב: המדריך למתחילים
שאלתם את עצמכם פעם, למה למתחרה שלכם יש אלפי צפיות ביוטיוב, אלפי עוקבים ולכם יש הרבה פחות? אנחנו כאן בשביל לגלות לכם את הסוד.
קידום ביוטיוב, זה הרבה יותר ממה שזה נשמע
כל בעל מקצוע, כל עסק, שרוצה לקבל חשיפה באינטרנט היום, חייב להשקיע בקידום ממומן ביוטיוב. שלא נדבר על זה שכל מי שפעיל בעולם היוטיוב, מה שנקרא בשפה המקצועיות, יוטיובר, חייב להשקיע בכך לא מעט כסף וזמן, על מנת לקבל חשיפה משמעותית של גולשים, חשיפה שתגולם בין היתר, בפרסום גם במקומות אחרים, ותמשוך אליו גולשים, קרי לקוחות.
כפי שאנחנו יודעים, ישנם כלים ואמצעים שונים לפרסום ושיווק באינטרנט. לצד גוגל ופייסבוק, אחד הכלים המשמעותיים ביותר הוא יוטיוב. אנחנו לא יכולים להימנע מפרסום בערוץ זה, שכן לא מעט גולשים מבלים שעות ארוכות מול האתר לצורך צפייה בסרטונים. אז גם עסקים ובעלי מקצוע זקוקים לפתוח ערוץ ספציפי משלהם ולקדם אותו ומן הסתם, מי שבוחר להיות יוטיובר חייב לדעת כיצד לקדם את עצמו בשביל למשוך אליו צופים.
כיצד מבצעים קידום ביוטיוב בצורה נכונה?
אז בשלב הראשון פתחנו ערוץ והכנסנו לתוכו סרטונים רלוונטיים. אך זה לא מספיק, אנחנו צריכים לקדם את הערוץ בשביל למשוך אליו גולשים.
לשם כך אנחנו יכולים לפעול במספר דרכים. הדרך הטובה והיעילה ביותר, היא לקנות עוקבים ולקנות צפיות. זה כלי מאוד פופולארי ומאוד אטרקטיבי. הרעיון הוא פשוט, ישנן מערכות שמאפשרות לנו לרכוש עוקבים לערוץ שלנו, אלה מגיעים מכל העולם ומשקיעים זמן בצפייה בסרטונים שלנו וכן הם נרשמים לערוץ.
בצורה כזו אנחנו יוצרים תהודה מאוד גדולה, אנחנו מעניקים פוש משמעותי לערוץ, שכן זה משפר באופן ניכר את המספרים שלו, כך כל מי שנכנס לערוץ שלנו ולסרטונים בפרט, רואה את המספרים ומבין שיש פה משהו, זה יוצר באז. הרי קיים הבדל בין ערוץ או סרטון שיש בו מאה צפיות לבין ערוץ או סרטון שיש בו מאה אלף צפיות. אנשים מפתחים סקרנות, נכנסים, מסתכלים, ואז הם מבקשים להירשם גם, בשביל לא להפסיד את הסרטונים הבאים. כך אנחנו זוכים לחשיפה משמעותית.