כתיבת תוכן
תאריך: יונ 23, 2018
אנחנו משתמשים רבות במילה הכתובה – כשאנו חותמים על חוזה דירה, שולחים מייל זועם לשירות לקוחות, מתחתנים או מתגרשים. למילים יש כוח רב, והוא מתבטא רבות בכל הנושא של קידום אתרים. כתיבת תוכן איכותית יכולה לשדרג כל אתר ולהעניק לו מראה ייצוגי ואיכותי. נוסף על כך, גוגל נוהגת לתעדף אתרים בעלי תכנים איכותיים.
כתיבת תוכן – מהו תוכן איכותי
על מנת להשיג תכנים איכותיים לאתר יש צורך לדעת לכתוב טוב, או לכל הפחות למצוא אדם אשר יכול לכתוב עבורנו. על כל פנים, אלא כמה דגשים לכתיבת תוכן טובה:
- כתיבה נטולת שגיאות – זה אמנם מובן מאליו, אך כותבי תוכן ובעלי אתרים נופלים בזה פעם אחר פעם. כתיבת תוכן איכותית צריכה להיות רהוטה וללא שגיאות תחביר, דקדוק או כתיב. אחרי הכול, הגולשים קוראים את המאמרים שלכם ובוחנים אותם. מאמר רווי בשגיאות עלול להבריח את הלקוח מהאתר.
- כתיבה מכוונת קהל יעד – מטבע הדברים, אתם מעוניינים בכך שלאתר שלכם יפנו האנשים הנכונים. משום כך, חשוב לכתוב מאמרים המדברים אל הלקוחות שלכם. קהל היעד שלכם הוא ילדים? השתמשו בשפה מגניבה. אתם מוכרים בגדי הריון? השתמשו בלשון נקבה בלבד.
- כתיבה המשלבת את מילות המפתח באופן טבעי – כתיבת תכנים איכותיים מסייעת לא רק לתדמית שלכם, אלא היא גם מאפשרת לכם לקדם את האתר. סביר להניח שכבר עשיתם חקר מילות מפתח. כעת נותר רק לשלב אותם בטבעיות ובעדינות בתוך המאמר באופן בלתי מאולץ.
אינכם מוכרחים לכתוב לבד
אם אתם בעלי עסק, רוב הסיכויים שאין לכם זמן לכתוב את התכנים בכוחות עצמכם. אל דאגה, היום תוכלו למצוא כותבים איכותיים שיעשו את העבודה הזאת בשבילכם. הם יחקרו את נושא הכתיבה לעומק, ישאלו שאלות על העסק בעת הצורך ויפיקו מאמרים איכותיים.