באיזו פלטפורמה לבחור לבניית חנות אונליין?
כאשר אנו באים לבנות חנות אונליין יש לא מעט דברים שאנו רוצים לחשוב עליהם ולקבל החלטות בנוגע לחנות שלנו, החל מהפלטפורמה עליה נבסס את בניית האתר שלנו, דרך בחירת חברת האחסון שעמה נעבוד, בחירת שם הדומיין שייצג את החנות שלנו וכל מה שקשור בעיצוב האתר, הזנת תוכן ומוצרים, תפריטי הניווט ועוד. אם כן לבחירת הפלטפורמה שבה נבנה את החנות שלנו משמעות קריטית על מבנה החנות, העיצוב שלה, העמודים הפנימיים, כמות המוצרים שנוכל להעלות, על נוחות השימוש שלנו, חוויית המשתמש של הגולש, הקידום האורגני בגוגל ועוד. קראו בהרחבה על בניית חנויות וירטואליות!
אילו סוגי פלטפורמות קיימות?
הפלטפורמה או מערכת ניהול התוכן, שתעבדו אתה תשפיע המון על הנראות של האתר שלכם, הנוחות שלכם ושל הגולשים בשימוש באתר ובניהול שלו וכמובן על ההיבט השיווקי. לכן חשוב לבחור בקפידה את המערכת שתעבדו אתה. המערכת הפופולרית ביותר כיום ואולי גם המפותחת ביותר וזו שמאפשרת לכם הכי הרבה חופשיות ואפשרויות היא מערכת וורדפרס שביחד עם תוסף ווקומרס מאפשר את ניהול החנות אונליין בקלות וביעילות. מערכות נוספות כמו מג'נטו, ג'ומלה או שופיפיי יכולות להיות אופציות נוספות גם כן.
חשוב לבדוק אם יש הגבלות כלשהן של המערכת על המשתמשים, מהן העלויות בהתאם לסוג המשתמש שאתם רוצים ועוד.
באילו פרמטרים אנו רוצים להתחשב או לבחון בחיפוש אחר הפלטפורמה המתאימה?
יש כמה דברים שחשוב לבחון בעת בחירת הפלטפורמה. ראשית מהי העלות? האם מדובר במערכת ניהול תוכן חינמית כאשר ההוצאות שלו יהיו רק על האחסון והדומיין? האם המערכת כוללת שטח אחסון בתוך המערכת ועלות דמי מנוי חודשיים?
דבר נוסף שנרצה לבחון הוא את נוחות השימוש במשרד האחורי במערכת והאם היא מומלצת לצרכי קידום אורגני בגוגל. כדאי לבדוק גם אתרים הבנויים באותה מערכת תחת עיניו של הגולש ולבחון האם הם נראים מספיק מקצועיים, איכותיים ונוחים לגלישה.
> למידע מקצועי והמלצות נוספות בקרו באתר ShopSEO!