בניית אתרי אינטרנט שיביאו פרנסה
לא תמיד בעלי עסקים שנמצאים בתהליך של בניית אתר שייצג אותם ואת העסק שלהם מבינים עד הסוף את המשמעות של בניית אתר, כמה אותו אתר יכול למנף אותם גבוה ולהגדיל להם את ההכנסות. חשוב להבין שכאשר בונים אתר אינטרנט לא מדובר אך ורק ב״כרטיס ביקור״.
נכון שחלק מהמטרות של כולנו הן לגרום לאתר שלנו להופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש – Google, ליצור חשיפה ובעיקר לייצר תנועה, כלומר לידים אך אין לשכוח כשאתם בוחרים לבנות לעצמכם אתר אינטרנט מקצועי אתם מקבלים סוכן מכירות שפועל עבורכם 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ברדיוס גיאוגרפי אינסופי ולכן התהליך צריך להוביל לקצת יותר מ״כרטיס ביקור״.
אז איך תבנו אתר אינטרנט שגם יספק לכם פרנסה ולא סתם יעמוד שם ברשת?
- תוכן איכותי, מעניין ומקצועי – לא סתם תוכן באתרי אינטרנט זכה לכינוי ״התוכן הוא המלך״. לתוכן בדפי אינטרנט יש משמעות גדולה לא רק מבחינת המיקום של האתר במנועי החיפוש. יש אתרים שזקוקים לתוכן שיווקי, תוכן משכנע מה שנקרא תוכן שמניע לפעולה, אחרים דורשים תוכן שמעביר מסר לדוגמא מספר מה החברה שלנו עושה בפועל ויש כאלה שפשוט מספקים מידע מקצועי מהימן המאפשר לאותם גולשים להעשיר את הידע שלהם. לכל מילה בטקסט יש משמעות וחשוב להבין את זה וגם לפעול לפי זה.
- מבנה חכם– לכל קטגוריה באתר שלכם יש תפקיד. בין אם זה השירותים שאתם מספקים, המוצרים שאתם מוכרים או כל דבר אחר שאתם מציעים לגולשים שלכם, הכל חייב להיבנות במחשבה תחילה, להיכתב ולהופיע תוך מחשבה תחילה. גם למיקום של הקטגוריות יש משמעות שבסופו של דבר תיצור תנועתיות בתוך האתר. ברגע שגולש נשאר קצת יותר מ- 30 שניות באתר שלכם הסיכוי שהוא גם יהפוך ללקוח עולה.
- עבודה בשלבים – אתר שייבנה בשלבים ובצורה מסודרת צפוי להצליח. טרם אתם בוחרים את האדם שייבנה עבורכם את האתר שלכם, עליכם לוודא שהוא פועל בשלבים ובצורה מסודרת. תהליך בניית אתר כולל בתוכו שלבי אפיון, בחירת שם דומיין לאתר, הגדרת הצרכים והמטרות של האתר ועוד. בכדי שהאתר שלכם יעלה בקנה אחד עם המטרות שלו, יש לבדוק את המתחרים ולבצע מחקר של מילות המפתח.
בנוסף, בעבודה של בניית אתרי אינטרנט יש כמובן לדאוג לעיצוב נכון, כתב קריא, אסתטיקה וניקיון בדפים, אחידות – אלו ועוד הם מה שיגרמו לאתר שלכם להיות פעיל, למשוך אליו גולשים ובסופו של דבר להביא לכם פרנסה.