כתיבת תוכן לאתרים
אחד הדברים החשובים ביותר בכל אתר הוא התוכן שבו. התוכן מנווט את הגולש באתר, מספק לו ערך ומניע אותו לפעולה. יש הבדל בין תוכן רגיל לבלוג באתר לבין תוכן שיווקי, אולם היום נדבר על כתיבת תוכן לאתרים בהקשר כללי יותר ועל החיוניות שלו בכל אתר אינטרנט כיום.
המקום של התוכן בכל אתר אינטרנט:
לא משנה אם האתר שלכם הוא חנות וירטואלית שמוכרת בגדים, אתר תדמית לחברת הייטק, אתר נחיתה להזמנת שירותי חשמלאי או כל סוג אחר של אתר. כל אתר המעוניין להתקדם בגוגל ובמנועי החיפוש בכלל זקוק לתוכן. ככל שהתוכן יהיה בעל ערך רב יותר עבור הגולשים כך יש סיכוי גבוה יותר שהם ישתפו אותו, ישהו יותר זמן באתר ואף יקראו תכנים נוספים באתר. כל הפעולות הללו ואחרות מסייעות לאתר בקידום בתוצאות החיפוש של גוגל, משפרות את חוויית הגולש, מקרבות את הגולש לבית העסק וכן מסייעות בהבאת תנועה נוספת לאתר. אם כן ניתן להבין כעת שהחשיבות של תוכן בכל אתר אינטרנט היא ברמה הגבוהה ביותר בטופס אפיון האתר.
מהן מילות מפתח וכיצד לשלב אותן נכון בתוך התוכן שלנו?
בעבר מרבית בעלי האתרים שהיו מעוניינים להתקדם במנועי החיפוש השקיעו בהכנסת קישורים רבים (ולא איכותיים) לאתר והזנת האתר בתוכן רב ככל האפשר ובמילות מפתח קשורות בנישה שלהם. נוצר מצב שמרבית המאמרים ברשת היו יותר מאמרים רובוטיים שמטרתם לרצות את מנועי החיפוש מאשר את הגולש. לאורך השנים מנועי החיפוש ובראשם גוגל ביצעו עדכונים רבים כדי לשנות את זה וכיום אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על עולם קידום האתרים בגוגל הוא איכות התוכן.
אז כיצד ניתן לשלב את מילות המפתח כיום ועדיין לשמור על איכות המאמר אתם שואלים את עצמכם? ובכן חזרה אחת של מילת המפתח לכל 100 מילים תהווה 1% של חזרות למאמר ומומלץ לשמור על זה כך. במידה ויצא לכם להזכיר את מילת המפתח יותר פעמים כדאי שזו לא תחזור יותר מ2% פעמים מסך המילים במאמר. מומלץ לשלב אותה בצורה נקייה וטבעית כחלק אינטגרלי ממשפט וללא אותיות מתווספות.
על מנת להבטיח לעצמכם כתיבת תוכן לאתרים בצורה איכותית, צרו קשר עוד היום.