למה בכלל צריך קריינות למרכזיה?
קריינות למרכזיה, יכולה לעשות את ההבדל בין לקוח שמגיע לשיחה עם העסק שלכם בצורה נינוחה ורגועה ללקוח שמתחיל את אותה השיחה כשהוא מתוח ועצבני.
אפשר לומר בבטחון די מלא שרוב אנשים, כאשר הם מתקשרים לעסק מסויים, בין אם הם רוצים לקבל פרטים על שירות כלשהו או להתלונן על המוצר אותו הם רכשו, מצפים לשמוע מענה אנושי במהרה. אף על פי שהטכנולוגיה מתקדמת ואנחנו עושים היום דברים בצורה הרבה יותר דיגיטלית, אין תחליף למענה אנושי, כזה שאפשר לשאול אותו שאלות ולקבל תשובות. לכן, כאשר לקוח מסויים מצלצל לעסק ומגיע למרכזיה שמבזבזת לו את הזמן, מציגה בפניו אין ספור אפשרויות שרובן כלל אינם רלוונטיות לו, ועוד עושה את זה בצורה משעממת, הוא מצידו מאבד את הסבלנות ומגיע לאותה שיחה בצורה נרגנת.
אז נכון שלא תמיד אפשר לענות באותו הרגע, ונכון שלכם כעסק חשוב להפנות את הלקוח בדיוק למחלקה הספציפית עבורו, אבל יש גם דרך לעשות את זה. בוודאי שיצא לכם לא פעם להיות במצב בו הגעתם למרכזיה והקול שהתחיל להציג בפניכם את האפשרויות היה לא ברור, לא נעים ובעיקר משעמם. הדבר יוצר אנטי אצל הלקוח, אפילו באופן בלתי מודע. במקום להתחיל את השיחה ברגל ימין, אתם מתחילים אותה מעמדת נחיתות. לא מספיק שהוא רוצה להתלונן, עכשיו הוא גם לא מבין בכלל מה רוצים ממנו ולאן הוא צריך להגיע.
אם הלקוח התקשר כדי לרכוש מוצר, אז עכשיו הוא מתחיל "להתקרר", כי הוא צריך להמתין עד שאותו קול לא רדיופוני ומשעמם יסיים להקריא את כל האופציות שיש.
בדיוק עבור הבעיה הזאת, שעסקים רבים סובלים ממנה ומאבדים בה לקוחות, חשוב להשתמש בקריינות מקצועית. כזאת שתישמע נעימה באוזנו של הלקוח, תהיה ברורה ותאפשר לו להבין בדיוק מה רוצים ממנו בכל שלב של תהליך ההמתנה שלו, עד לקבלת המענה המיוחל. קריינות למרכזייה היא הכרחית, על אחת כמה וכמה אם יש לכם יותר מכמה שלוחות וזמן ההמתנה של הלקוח צריך להיות ארוך יחסית.