שילוב צבעים מנצח למוצר שלך
כאשר אתה מתכנן את הUX של האתר שלך, בוודאי תרצה שילוב צבעים מנצח לאתר. אז מה שילוב הצבעים המנצח של האתר? אין נוסחת קסם לשילוב צבעים מנצח באתר ובמוצר. אבל- יש כללי ברזל בקביעת הצבעים למוצר. את כללי ברזל אלו- נכיר לכם במאמר.
> בכל עת מוזמן ללמוד מאנשי מקצוע על עיצוב UI כאן בלינק https://www.pitangoux.com/he/service/ux-ui-design/
כלל ברזל 1 – להתאים את צבעי המוצר, לצבעי הלוגו
מוצר המעוצב בצבעים חזקים, הוא מוצר המעוצב בצבעים המתאימים לעסק. איך מתאימים את צבעי המוצר? לפי צבעי הלוגו. לבעל המוצר אין לוגו? אז צריך להכין. בעת הכנת הלוגו לעסק, חשוב מאוד להתאים את גווני הלוגו לאופי של העסק. לאיכות, לשירות. ליצור התאמת זהות מלאה בצבעים. כאשר יש כבר לוגו- צבעי הלוגו, יהיו צבעי העיצוב של המוצר.
כלל ברזל 2 – רק 2-3 גוונים למוצר
לעולם לא ליצור יותר מ2-3 גוונים למוצר. אותו כלל תקף גם ביצירת הלוגו: לעולם לא ליצור יותר מ2-3 גוונים ללוגו. לוגו צבעוני אינו תופס. מוצר עם הרבה גוונים, הוא מוצר שלא יצליח. בדרך כלל, למוצר פיזי כדאי לתת 2 גוונים. למוצר דיגיטלי, לתת 3 גוונים.
כלל ברזל 3 – הצבע הדומיננטי בלוגו, יהיה הצבע הדומיננטי במוצר
חשוב שתהיה התאמה מלאה בין עיצוב המוצר לעיצוב הלוגו. חשוב שהמסרים בשפה הוויזואלית יהיו זהים. לכן, הצבע הדומיננטי של הלוגו, יהיה הצבע הדומיננטי והשולט גם במוצר. הן המוצר הפיזי, והן המוצר הדיגיטלי. ומה עושים אם הצבע הדומיננטי הוא כהה? נסביר זאת במאמר.
כלל ברזל 4 – צבע מרכזי בהיר למסך
כאשר אתם מעצבים מוצר דיגיטלי, חשוב שיהיה צבע מרכזי בהיר במסך. אם יש לבן בלוגו- צבע המסך יהיה לבן. אם הצבע הדומיננטי הוא כהה- אזי צבע המסך יהיה כהה, והמידע החשוב יהיה בתוך תיבות לבנות. לעומת זאת- כאשר הצבע הדומיננטי יהיה לבן, אזי צבע התיבות יהיה צבעוני, אך בגוון בהיר יותר, כדי לשמור על נראות.
כלל ברזל 5 – הצבע הדומיננטי, יהיה גם צבע האייקונים
בערכת צבעים מנצחת של מוצר דיגיטלי, הצבע הדומיננטי של הלוגו והמוצר, הוא צבע האייקונים. כך, יש מסר שפתי עיצובי ברור וחזק.