שילוב צבעים מנצח למוצר שלך

שילוב צבעים למוצר

כאשר אתה מתכנן את הUX של האתר שלך, בוודאי תרצה שילוב צבעים מנצח לאתר. אז מה שילוב הצבעים המנצח של האתר? אין נוסחת קסם לשילוב צבעים מנצח באתר ובמוצר. אבל- יש כללי ברזל בקביעת הצבעים למוצר. את כללי ברזל אלו- נכיר לכם במאמר.

> בכל עת מוזמן ללמוד מאנשי מקצוע על עיצוב UI כאן בלינק https://www.pitangoux.com/he/service/ux-ui-design/

כלל ברזל 1 – להתאים את צבעי המוצר, לצבעי הלוגו

מוצר המעוצב בצבעים חזקים, הוא מוצר המעוצב בצבעים המתאימים לעסק. איך מתאימים את צבעי המוצר? לפי צבעי שילוב צבעים למוצרהלוגו. לבעל המוצר אין לוגו? אז צריך להכין. בעת הכנת הלוגו לעסק, חשוב מאוד להתאים את גווני הלוגו לאופי של העסק. לאיכות, לשירות. ליצור התאמת זהות מלאה בצבעים. כאשר יש כבר לוגו- צבעי הלוגו, יהיו צבעי העיצוב של המוצר.

כלל ברזל 2 – רק 2-3 גוונים למוצר

לעולם לא ליצור יותר מ2-3 גוונים למוצר. אותו כלל תקף גם ביצירת הלוגו: לעולם לא ליצור יותר מ2-3 גוונים ללוגו. לוגו צבעוני אינו תופס. מוצר עם הרבה גוונים, הוא מוצר שלא יצליח. בדרך כלל, למוצר פיזי כדאי לתת 2 גוונים. למוצר דיגיטלי, לתת 3 גוונים.

כלל ברזל 3 – הצבע הדומיננטי בלוגו, יהיה הצבע הדומיננטי במוצר

חשוב שתהיה התאמה מלאה בין עיצוב המוצר לעיצוב הלוגו. חשוב שהמסרים בשפה הוויזואלית יהיו זהים. לכן, הצבע הדומיננטי של הלוגו, יהיה הצבע הדומיננטי והשולט גם במוצר. הן המוצר הפיזי, והן המוצר הדיגיטלי. ומה עושים אם הצבע הדומיננטי הוא כהה? נסביר זאת במאמר.

כלל ברזל 4 – צבע מרכזי בהיר למסך

כאשר אתם מעצבים מוצר דיגיטלי, חשוב שיהיה צבע מרכזי בהיר במסך. אם יש לבן בלוגו- צבע המסך יהיה לבן. אם הצבע הדומיננטי הוא כהה- אזי צבע המסך יהיה כהה, והמידע החשוב יהיה בתוך תיבות לבנות. לעומת זאת- כאשר הצבע הדומיננטי יהיה לבן, אזי צבע התיבות יהיה צבעוני, אך בגוון בהיר יותר, כדי לשמור על נראות.

כלל ברזל 5 – הצבע הדומיננטי, יהיה גם צבע האייקונים

בערכת צבעים מנצחת של מוצר דיגיטלי, הצבע הדומיננטי של הלוגו והמוצר, הוא צבע האייקונים. כך, יש מסר שפתי עיצובי ברור וחזק.

בניית אתרים גאדג'טים ואביזרים כללי כספים ופיננסים סמארטפונים וטאבלטים עבודה וקריירה קניות באינטרנט שירותים לעסק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיבותו של עיצוב לוגו בעולם של תחרות
עסקים חדשים דומים לקודמיהם צצים כמו פטריות לאחר הגשם. ביחס לעשור הקודם בו התחרות הייתה קטנה, שהרי...
קרא עוד »
פבר 21, 2017
בחירת מערכת CRM נכונה: מדריך מומחה
בנוף העסקי המהיר של ימינו, בחירת מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) האידיאלית היא חיונית להצלחה. כמומחה בעל...
קרא עוד »
ינו 17, 2024
קידום אורגני בפייסבוק לדף העסק שלך מביא תוצאות
בעזרתו של קידום אורגני בפייסבוק תוכל להפוך את דף העסק שלך לכזה אשר יהיה הרבה יותר פופולארי. אם תרצה...
קרא עוד »
דצמ 20, 2016