כלים ליצירת הודעות SMS אפקטיבי

שליחת הודעות SMS היא אחת הדרכים המהירות והישירות ביותר לתקשר עם לקוחות. בזכות שיעורי פתיחה של מעל 90% ורובם תוך דקות ספורות, SMS הוא כלי רב עוצמה. אך כדי שהמסרים יהיו אפקטיביים ויניעו לפעולה, חשוב לדעת כיצד לנסח אותם נכון ולהשתמש בכלים הנכונים לניהול הקמפיינים.

היתרונות של SMS ככלי שיווקי

  1. מהירות ופשטות: הפצת SMS באתר SLNG מגיע ישירות לטלפון של הלקוח, ללא צורך בחיבור לאינטרנט או באפליקציה מיוחדת.
  2. שיעור פתיחה גבוה:
רוב ההודעות נקראות תוך 3 דקות ממועד שליחתן.
  3. התאמה אישית:
מסר אישי וממוקד.
  4. מעקב תוצאות:
בעזרת מערכות דיוור ו-SMS, ניתן לעקוב אחר ביצועי הקמפיין, לנתח ולהגיע למסקנות שיובילו לייעול השיווק.

הכלים ליצירת הודעת SMS אפקטיבית?

1. תוכן קצר וממוקד

  • העבירו מסר קצר ברור ומדויק.
  • השתמשו בשפה פשוטה, אבל הוסיפו גם הנעה לפעולה מושכת  – כמו: ”לקבלת ההנחה לחצו כאן (הוסיפו קישור)“.

2. הנעה לפעולה:

כל SMS חייב לכלול קריאה לפעולה ברורה. לדוגמה:

  • "השב 'כן' לאישור."
  • "לחץ כאן להנחה: [קישור]."

3. התאמה אישית/פרסונליזציה בהודעה:

שימוש בשם הנמען או בהתייחסות אישית מגביר את המעורבות:
"שלום יעל, הנחה מיוחדת מחכה לך באתר שלנו!"

4. תזמון נכון של ההודעה:

  • שלחו הודעות בשעות שבהן הלקוחות צפויים להיות זמינים.
  • התאימו את השעה לסוג הלקוח ולסוג השירות/המוצר שאתם משווקים.

5. שימוש בקישורים:

בקישור תוכלו להפנות לקטלוג של המוצרים, לאתר שלכם או לכל מסמך שתרצו. 
יש עדיפות להשתמש בקישורים קצרים שאינם מאריכים את ההודעה כמו Bitly.

שיטות כיצד לשפר אפקטיביות של הודעת SMS

  1. פילוח קהל יעד:
שלחו מסרים ממוקדים לפי תחומי עניין של הנמענים או לפי שלב בתהליך הרכישה.
  2. מבצעים והטבות ייחודיות:
SMS הוא כלי אידיאלי להודעות המאופיינות ב- "זמן מוגבל", כמו: "רק היום – 50% הנחה על כל המוצרים. הזמינו עכשיו!“
  3. בדיקות A/B:
בדקו נוסחים שונים של הודעות כדי להבין מה עובד טוב יותר. בנוסף בדקו שעות שונות של שליחה שגם משפיעות על אפקטיביות ההודעה.
  4. שמירה על פרטיות:ודאו שאתם פועלים בהתאם לחוק הספאם בישראל. בקשו אישור ברור לשליחת הודעות (קבלו מידע על שליחת SMS – מערכת SLNG), ותנו אפשרות להסרה בקלות.

לסיכום…

הודעות SMS זהו כלי עוצמתי שיכול לחזק את הקשר עם הלקוחות ולהניע לפעולה במהירות ובאפקטיביות.

זכרו לשמור על פשטות, רלוונטיות ותזמון נכון – וכך תמצו את הפוטנציאל של ה-SMS בתקשורת השיווקית שלכם.

בניית אתרים גאדג'טים ואביזרים כללי כספים ופיננסים סמארטפונים וטאבלטים עבודה וקריירה קניות באינטרנט שירותים לעסק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החלפת מסך גלקסי 5
בשוק הסלולר ,מעבדות מחפשות שיטות ודרכים חדשות להתפתח ולהגדיל את רווחיהן בכל דרך, אבל הבעיה היא...
קרא עוד »
פבר 27, 2018
אתר תדמית – עמודים נפרדים או וואן פייג׳ר
אתרים תדמית חשובים מאוד לחברות. הם נוצרים בדרך כלל על ידי צוות של אנשים כדי להציג את המוצרים...
קרא עוד »
אוג 21, 2022
מה זה ERP ולמי זה יכול לעזור?
כאשר מדובר על ERP תהיה הכוונה לתכנה אשר מטרתה לסייע בניהול כל המשאבים של הארגון. כלומר בעזרתה יהיה ניתן...
קרא עוד »
ספט 22, 2017
3 פיצ’רים שווים שתמצאו בשירות סלקום TV
בשנים האחרונות, החלו לפעול במרץ מספר שירותי טלוויזיה חדשים שמשדרים את התכנים באמצעות חיבור לאינטרנט....
קרא עוד »
מאי 15, 2019
כיצד הופכים את מקום העבודה לנעים יותר?
מקום העבודה שלנו הוא מקום בו אנו נמצאים לפעמים זמן ממושך יותר ממקום המגורים שלנו, ולכן חשוב שמקום...
קרא עוד »
ינו 23, 2017
מדוע דיסק און קי ממותג הוא מתנה פרסומית מעולה?
הדיסק און קי נחשב ללא ספק לאחת המתנות המושלמות הן לעובדים של החברה והן ללקוחות שלה. מדובר במתנה חביבה...
קרא עוד »
פבר 19, 2017
על קידום אתרים בגוגל ובינה מלאכותית
בסוף אוקטובר 2015 הודיעה גוגל על תוספת חדשה לאלגוריתם החיפוש החשוב ביותר בעולם: מערכת בינה מלאכותית....
קרא עוד »
דצמ 24, 2015
3 יתרונות למיתוג עסקים
מיתוג הינו תהליך אותו מבצעים עסקים וחברות מסוגים שונים בכל כמה שנים, או במידה והעסק מתחיל לאבד לקוחות...
קרא עוד »
יול 03, 2018
קופירייטינג- מה זה?
בעלי עסקים קטנים תמיד תוהים באיזו דרך עליהם לפרסם את המוצרים שלהם ודרך איזה ערוץ תקשורת לפעול. בכדי...
קרא עוד »
אוק 10, 2016