אלו הקטנים גדולים יהיו: חשיבות סרטי תדמית לעסקים קטנים
שוברים את הראש כיצד למנף את העסק שלכם? גם אם אתם מצויים בתחילת הדרך או מגדירים את עצמכם "כחברה של איש אחד" תוכלו להתקדם לשלב הבא בעזרת הפקת סרטי תדמית לעסקים קטנים, שעתידים לקחת אתכם צעד אחד קדימה. כך זה עובד
זה קורה לרבים מאיתנו. אנו מרגישים תחושה של מיצוי בעבודה, מחפשים דרך לשדרג את רמת ההכנסה שלנו ובעיקר מעוניינים להעניק לעסק עליו עמלנו במו ידינו אופק של ממש. בעידן שמבוסס רובו ככולו על אינטרנט ורשתות חברתיות, הרי שאחד האלמנטים החשובים שבידם לסייע לנו ליישם שאיפה זו הלכה למעשה, הינו באמצעות הפקת סרטי תדמית לעסקים קטנים או סרטי גיוס מעסיק.
לא משנה אם אתם בעלים של מסעדה שכונתית, נגריית בוטיק, מכון כושר, מרפאים בעיסוק או כל משלח יד אחר – במידה ואתם מעוניינים למנף את העסק שלכם קדימה ולהעניק לו אופק לטווח הרחוק, הרי שכיאה לעידן הדיגיטלי בו אנו נמצאים, קיימת חשיבות עליונה להפקת סרטי תדמית בצורה מקצועית ונכונה.
להיות שם כשזה קורה
הרעיון השיווקי פשוט מאוד ונועד למשוך את תשומת ליבם של הגולשים השונים, בין אם באמצעות המחשב הנייח/נייד או דרך מכשירי הטלפונים החכמים שהפכו למצרך חובה בכיס של כל אחד ואחת מאיתנו. ידוע כי תמונה או סרטון מצליחים למשוך את העין לעיתים באופן יעיל הרבה יותר, לעומת טקסטים, שכן הם משלבים תמונה, קול ואלמנטים גרפיים שמצליחים לרתק את העין האנושית.
יחד עם זאת, בשל סף הריגוש שעולה מדי שנה, יש לוודא כי סרטי התדמית לעסקים קטנים יצליחו להעביר את המסר המדויק תוך שניות בודדות, שכן הרצון הוא להעביר מסר חד ונוקב בצורה יצירתית וישירה אל הצופה, מבלי "לבזבז" את זמנו.
ככלל, המטרה היא לא רק לייצר סרט תדמית איכותי, אלא גם להצליח לקלוע לצרכיו המדויקים של הלקוח – בין אם הוא מעוניין לייצר לידים עלי ידי פניות מצד לקוחות פוטנציאליים, לעניין משקיעים או בעלי הון על מנת לגייס אותם מבחינה כלכלית או בכדי לחזק את מיתוג העסק ולהעניק לו נוכחות איכותית יותר ברשת.
לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף על סרט תדמית לעסק.