סקרי sms – האם הם עדיין רלוונטיים
סקרי SMS עדיין יכולים להיות רלוונטיים ויעילים לאיסוף משוב ונתונים, במיוחד במצבים שבהם שיטות סקר אחרות עשויות להיות לא כל כך מעשיות או נגישות.
סקרי SMS יכולים להוות כלי רב ערך בערכת הכלים לאיסוף הנתונים שלך, במיוחד בשימוש אסטרטגי ובשילוב עם שיטות סקרים אחרות. הם שימושיים במיוחד עבור פניות מהירות ופשוטות וכאשר מגיעים לקהלים עם גישה מוגבלת לאינטרנט.
הרלוונטיות של סקרי SMS:
טווח הגעה רחב: סקרי SMS יכולים להגיע לקהל רחב מכיוון שכמעט כל מי שיש לו טלפון נייד יכול לקבל הודעות טקסט, כולל אלה ללא גישה לאינטרנט.
שיעורי פתיחה גבוהים: להודעות SMS יש בדרך כלל שיעור פתיחה גבוה, מה שהופך אותן לדרך יעילה לשים לב לסקר שלך.
תגובות בזמן אמת: סקרי SMS יכולים ליצור תגובות בזמן אמת, לספק משוב מיידי ואיסוף נתונים.
פשטות: סקרי SMS הם תמציתיים ופשוטים, מה שיכול להוביל לאחוזי תגובה גבוהים יותר מכיוון שהם אינם דורשים מאמץ רב מהנמען.
חסכוני: הם יכולים להיות חסכוניים יותר בהשוואה לסקרי נייר מסורתיים או שיחות טלפון.
איך יוצרים סקרי SMS:
הגדר את המטרות שלך:
ציין בבירור את מטרות הסקר שלך ואיזה מידע ספציפי אתה רוצה לאסוף.
בחר את כלי הסקר הנכון:
בחר כלי סקרים או פלטפורמה שתומכת בסקרי SMS. כמה אפשרויות פופולריות כוללות את SurveyMonkey, Google Forms, Typeform או כלים ייעודיים לסקר SMS כמו Twilio.
עצב את הסקר שלך:
שמרו על הסקר קצר וממוקד. להודעות SMS יש מגבלות תווים, אז היו תמציתיים.
השתמש בשפה פשוטה וברורה.
כלול קריאה ברורה לפעולה, כגון "השב עם A, B או C".
ודא שהשאלות קלות להבנה ותשובות בהודעת טקסט אחת.
התאמה אישית של הודעות (אם אפשר):
התאמה אישית יכולה להגדיל את שיעורי התגובה. כלול את שם הנמען אם יש לך מידע זה.
בדוק את הסקר שלך:
לפני שליחתו לקהל שלכם, בדוק את סקר ה-SMS עם קבוצה קטנה כדי לוודא שהוא פועל כמתוכנן.
לאתר: https://tovanot.info/