טיפים חשובים למקדמים מתחילים
אם אתם חדשים לתחום הקידום האורגני אתם ודאי רוצים להשקיע כמה שיותר בלימוד טיפים, קורסים ומדריכים שונים בתחום. בסופו של יום רק הניסיון שלכם וההצהרות של גוגל כמובן יהיו אלה שיכריעו לגבי שיטת העבודה שלכם ומה עובד או לא עובד עבור האתרים שאתם מקדמים. תמיד טוב ללמוד מניסיונן של חברות קידום מובילות בתחום ואפילו מאמר מלא בטיפים כמו זה שאתם קוראים כעת יכול אולי ללמד אתכם משהו חדש.
למדו מדריכים מסודרים:
הטיפ הראשון שנוכל לתת לכם הוא ללמוד כמה שיותר מדריכים מסודרים ומושקעים של קידום אתרים. בדרך כלל תצטרכו 1-2 כאלה לכל היותר, בתוספת כמה סרטוני הדרכה וזאת כדי להתחיל בתחום. הניסיון שתצברו יקנה לכם את היכולות המתקדמות יותר שלכם במתקדמים. עם זאת, כל מי שלומד קידום אורגני למתחילים צריך לדעת שכדאי קודם ללמוד לפני שעושים שטויות אחרת גוגל תעניש את האתר שלכם, תזרוק אותו ל"ארגז החול" שלה ויהיה קשה מאוד לטהר את מוניטין האתר ולהחזיר אותו לתוצאות החיפוש.
הזנת תוכן באתר המקודם:
ראשית נציין שאסור להעלות מאמרים מועתקים או מאמרים עם חלקים מועתקים מרחבי הרשת. גוגל תחשיב את המאמר כמועתק אפילו אם יש בו רק כמה שורות המועתקות ממקור אחר באינטרנט ולכן אתם לא רוצים את זה על הראש שלכם. האתר ייענש וכמובן שהעתקת תוכן היא עבירה על החוק בשל העובדה שמדובר בקניין רוחני. אם כן, דאגו לכתוב את התוכן בעצמכם או שלמו לכותב תוכן מנוסה שיכין אותו עבורכם. חשוב להשאיר את האתר מעודכן לעתים קרובות, בטח ביחד לאתרים אחרים בתחום שלכם וגוגל תחשיב אתכם כאתר מעודכן ופעיל.
בניית קישורים בצורה חכמה:
טיפ חשוב למתחילים שכדאי לתת לכם הוא שהקישורים שאתם יוזמים לאתר המקודם מרחבי הרשת לא יהיו כולם מאותו היום. כלומר לא ייתכן מצב שבו האתר שלכם לא מקבל קישורים בכלל במהלך החודש ופתאום ביום אחד הוא מקבל 20 קישורים.. זה לא טבעי וגוגל תחשיב את זה כלא טבעי. לכן פזרו קישורים בצורה חכמה. אל תקשרו כל הזמן לאותו עמוד מאותו אנקור טקסט אלא פעם השתמשו בכתובת האתר שלכם באופן ישיר, פעם מתוך ביטוי מפתח, פעם מתוך שם החברה וכו'.
הכירו כלים נוספים:
אחד הטיפים הטובים ביותר שנוכל לתת לכם הוא להשתמש בכלים שונים לקידום אתרים. בשל העובדה שחלק מהכלים עולים כסף – מקדמים רוצים לחסוך את הכסף עליהם ולבצע עבודה "על עיוור" מה שנקרא. הבעיה היא שככל שאתם חוסכים בכלים לקידום כך אתם רואים ולומדים פחות בכל הנוגע לקידום אורגני בכלל ולאתרים שאתם מקדמים בפרט. עשו שימוש בכלים חינמיים מומלצים אך השתדלו שיהיו לכם לפחות עוד 2 כלים טובים בתשלום שיספקו לכם מגוון רחב של נתונים חדשים ללמוד מהם.