טעויות בבחירת מערכות CRM
המון בעלי עסקים רוצים לעשות את זה נכון, כאן ועכשיו, הם מחפשים מערכת לניהול נכון אבל מתבדים ומגלים כי הבחירה הזו עלתה להם ביוקר. נשמע לכם מוכר? מפחדים לעשות את הבחירה הלא נכונה? הבחירה שתקשה עליכם את ניהול המערך המשרדי של העסק? בשביל שזה לא יקרה לכם להלן כמה טעויות של בעלי עסקים הבוחרים מערכות ניהול ומה לעשות במקום.
כפי שהבנתם, בחירת מערכות CRM יכולות לפתור לכם לא מעט, אבל קודם, בואו נכוון אתכם לבחור נכון כדי שזה לא יקרה גם לכם. אחרי הכול? הרצון שלנו לסייע לכם לבחור נכון.
טעות מס' 1: בוחרים מערכת CRM לא גמישה
מה זה אומר? הטעות הקריטית הראשונה הינה בחירה של מערכת לא גמישה, זה חשוב כי בלי זה הארגון לא יוכל להתאים את המערכת בדיוק לצרכים של הארגון.
אז מה צריך לעשות?
הרעיון הוא לבחור מערכות שבנויות בצורה לא קבועה כך שהמערכת תהיה גמישה לכל הפרמטרים העולים בארגון.
טעות מס' 2: בוחרים שירותים מחברות ללא ניסיון וותק
הטעות הקריטית השנייה ללכת איפה שזול, זו טעות נפוצה וקריטית כי בחירה של חברה לא מוכרת עלולה לא פעם לקחת את כספכם ולהעלם מהשטח.
מה עושים במקום?
בוחרים חברה וותיקה עם שם, חברה שתוכלו להשקיע בה את כספכם ללא חשש. חברה שתספק לכם שירותים באופן שוטף ללא בעיות ועם מענה מהיר ונכון. כמו כן, כאשר בוחרים חברה וותיקה, האמינות מדברת גם בהיבט של הלקוחות החדשים וכמובן שמירת סודיות על לקוחות מצטרפים- כאמור, אתם חייבים חברה וותיקה שתדאג לשמור על שמכם ועל המוניטין שלכם.
טעות מס' 3: מחפשים עלות ושירות זולים
טעות קריטית ומוכרת היא לרצות בזול, כן, זו טעות קריטית כי אנשים קונים שירותים של מערכת CRM זולה ואז מגלים כי הם צריכים לשלם לא מעט בכדי לייצר גמישות בהפעלתה.
מה צריך לעשות?
לבחור מערכת CRM בעלות סבירה, מערכת גמישה שתתאים לארגון החל מהטמעתה ולא לאחר מכן. לבדוק טיב שירות ולבדוק מי החברה. לדאוג כי לא מדובר בעלות ראשונה אלא עלות חד פעמית המתאימה בבירור לצרכי הארגון.
זקוקים לטיפים איך לעשות, מה לא לעשות ומתי הזמן הנכון לרכוש מערכת שתשנה עבורכם את פני הארגון? כאן הזמן והמקום לבקר באתר ולהתרשם מהמקצועיות שתוביל אתכם רחוק.
כדי לקרוא גם על כיצד הופכים את מקום העבודה לנעים יותר?