קידום ממומן בלינקדאין
אם בעבר רוב החברות השקיעו בקידום ממומן בפייסבוק או באינסטגרם, הרי שהיום כבר ברור לכולם שלינקדאין עלתה רמה ונחשבת לאחת הפלטפורמות המומלצות ביותר לקידום העסק ולכן חשוב לבצע קידום ממומן בלינקדאין. לעומת שאר הפלטפורמות החברתיות, לינקדאין נחשבת לפלטפורמה מקצועית יותר, המכילה בעיקר אנשי מקצוע שונים המעוניינים ליצור קשרים עסקיים ולחפש את ההזדמנויות הבאות שלהם בתחום הקריירה. מסיבה זו בדיוק, לינקדאין נחשבת למקום המושלם לשיווק B2B, המיועד עבור בעלי עסקים שמעוניינים לפתח ולקדם את העסק שלהם. ההמלצה הכללית היא לחלק את תקציב הפרסום של העסק בצורה נבונה, כך שניתן יהיה להשקיע בקידום ממומן במספר פלטפורמות בו זמנית, ובכך להגדיל את אחוז החשיפה של המודעה ללקוחות הפוטנציאלים הנמצאים בכל אחת מהפלטפורמות האלו.
קידום ממומן בלינקדאין – כדאי להכיר!
בשנת 2019 לינקדאין עשתה צעד קדימה בעולם הפרסום הממומן, היא שינתה את פלטפורמת הפרסום שלה ובכך סיפקה למפרסמים את היכולת ליצור קמפיינים ממוקדים ומדויקים יותר. באמצעות שימוש נכון בפלטפורמת השיווק, ניתן להגדיל את החשיפה למותג שלכם, להגדיל את מעורבות הגולשים וכמובן להגדיל את מספר הכניסות לאתר או לדף הנחיתה שיצרתם. בנוסף, ניתן לקבל דוח מסודר המראה את כמות ההמרות, כמות הצפיות בסרטונים מסוימים ועוד. בסופו של יום, המטרה של כל חברה וכל בעל עסק, היא ליצור לידים חמים, לעודד ביקור באתר החברה וכמובן להגדיל את כמות הצפיות בסרטונים שיווקיים. היות והקידום הממומן בלינקדאין נחשב ליקר יותר מקידום ברשתות חברתיות אחרות, מומלץ להתמקד במטרה אחת על מנת להגדיל את האפקטיביות של הקמפיין.
קידום ממומן בלינקדאין – פילוח קהל יעד
על פי בלוג שיווק באינטרנט, על מנת להבטיח קמפיין יעיל ומשתלם, יש צורך להגדיר מראש את קהל היעד שלכם. האם מדובר על נשים או גברים? באיזה אזור בארץ? מה התפקיד שלהם? על מנת לקבל תוצאות אפקטיביות מהקמפיין שלכם, יש צורך להכיר היטב את קהל היעד. חשוב להכיר אותו מכל אספקט אפשרי, כולל ההשכלה שלהם, רמת הניסיון שלהם, המקום הגאוגרפי שלהם ועוד. ניתן למצוא בלינקדאין את כל סוגי האנשים, החוכמה היא רק להגדיר נכון את קהל היעד שלכם ובכך להגדיל את האפקטיביות של המודעה.