כך תגדילו את כמות הלקוחות שלכם בעסק

עריכת מחקר שוק

תחזוקה של עסק ותפעול עסק יכולים להיות עבודה לא קלה. אתם צריכים לדאוג למימון שוטף של העסק, הגדלת המכירות וצרוף לקוחות חדשים ונאמנים לעסק שלכם בכל זמן.

למרבה השמחה, בשנים האחרונות קל יותר להגדיל את כמות הלקוחות בעסק, וזאת בשל אמצעי הקידום ברשתות ובאינטרנט, שנחשבים גם אטרקטיביים יותר מבחינת מחיר פרסום ושיווק העסק, וגם נוחים יותר לתפעול – אפילו על ידי בעל העסק.

אז כיצד אפשר להגדיל את כמות הלקוחות שלכם בעסק? חברת הפרסום הבאר שבעית Adv7 נתנו לנו כמה טיפים. מוכנים?

בניית אתר – אחת הדרכים המרכזיות לחשיפה של עסק בעשור האחרון, הוא באמצעות בניית אתר. אתר האינטרנט של העסק חייב להתאים לשירות או למוצרים שאתם משווקים, כמו למשל בניית אתר תדמית לעסק שנותן שירותים שונים, אוו  בניית אתר שהוא חנות מקוונת לעסק שיש בו מוצרים למכירה.

בניית האתר עליה להתבצע בצורה מקצועיות, כאשר התוכן באתר שיווקי ומאפשר קידום אורגני או ממומן, העיצוב של האתר איכותי, מפת האתר טובה, והאתר מאוחסן בחברת אחסון מקצועית שיכולה לשמור על אתר פעיל ונגיש בכל זמן.

קידום – חשוב כל הזמן לקדם את האתר שלכם, בין אם מדובר בתכנים שיעלו את איכות האתר, יהפכו אותו אינפורמטיבי ויקודמו על ידי גוגל בקידום אורגני, ובין אם דרך קידום ממומן, שהופך את האתר שלכם לבולט יותר דרך קניית המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל: מה שיגדיל את החשיפה שלכם מול לקוחות קיימים או עתידיים.

רשתות חברתיות – הרשתות החברתיות מאפשרות חשיפה של העסק שלכם בצורה טובה יותר ובאמצעותן אפשר להגדיל את קבל הלקוחות. קידום בפייסבוק למשל, מתחיל מפתיחת דף עסקי טוב (מה שהרשת החברתית מאפשרת לעשות בחינם) ולאחר מכן קידום מקצועי של האתר. קידום בפייסבוק הוא קידום חברתי וכזה שמפרסם את העסק שלכם מפה לאוזן –  שיטת הפרסום הטובה והאפקטיבית ביותר שיש.

כאשר אתם פותחים עמוד עסקי לעסק שלכם, ומתחילים לקדם אותו על ידי העלאת פוסטים נכונים לקידום, תמונות איכותיות, מילות חיפוש נכונות, הגדרות מדויקות וטרגוט קהל היעד שלכם – אתם יכולים לחשוף בצורה טובה יותר את העסק שלכם מול לקוחות, שמכוח האינרציה יתחילו להפיץ את הדף העסקי שלכם ברשת: מה שיעזור לאתר שלכם לצבור עוד ועוד אוהדים.שיווק עסקים קטנים בפייסבוק

אינסטגרם סנאפ צ'ט ושאר ירקות – רשתות חברתיות מסוג זה מתאימות גם הן להגדלת הלקוחות שלכם. כאשר אתם מפרסמים תמונות של מוצרים באינסטגרם, או נעזרים בסנאפצ'ט, אתם חושפים יותר ויותר את המוצרים והשירותים שלכם.

ברשתות אלה חשוב להיות פעילים כל הזמן, לפרגן למשתמשים אחרים ברשת, להגיב לאחרים על תמונות ובכך למשוך אליכם יותר פעילות ולקוחות פוטנציאלים.

מועדון לקוחות – הקימו מועדון לקוחות ושמרו עליו פעיל. הקמת מועדון לקוחות הוא עניין פשוט שמצריך הרשמה של לקוחות למועדון, ולאחר מכן שליחת עדכונים שוטפים ללקוחות אודות מבצעים, מכירות מיוחדות, סיילים, השקות מוצרים, שירותים חדשים ועוד. בכך תוכלו לשמור על הלקוחות שלכם נאמנים וחוזרים.

סיוע מאנשי המקצוע – חשוב לקבל סיוע מאנשי המקצוע המומחים בתחומי ניהול רשתות וקידום. כאשר אתם נעזרים במומחים, אתם יכולים לדאוג לחשיפה טובה יותר, לתכנים איכותיים, ולהגדלת כמות הלקוחות שלכם בעסק.

בניית אתרים גאדג'טים ואביזרים כללי כספים ופיננסים סמארטפונים וטאבלטים עבודה וקריירה קניות באינטרנט שירותים לעסק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קופירייטינג
בעלי עסקים קטנים תמיד תוהים באיזו דרך עליהם לפרסם את המוצרים שלהם ודרך איזה ערוץ תקשורת לפעול. בכדי...
קרא עוד »
דצמ 22, 2016
מיחזור משכנתא – מה זה אומר והאם זה כדאי?
הלוואות משכנתא מלוות אותנו שנים ארוכות. במהלך השנים הללו מתרחשים דברים ונתונים משתנים. חלים שינויים...
קרא עוד »
מאי 21, 2021
כך תהפכו כל נסיעה לנסיעה כיפית
אם יש בחזקתכם רכב, מן הסתם שאתם משתמשים בו באופן תכוף. אתם גם בטח יכולים להסכים עם העובדה שנסיעות...
קרא עוד »
מרץ 06, 2019