כך תשפרו את המכירות בעסק שלכם
אתם מנהלים עסק מזה שנים ועכשיו כבר רובו מתנהל אונליין? אם כך, אתם בוודאי יודעים לומר כמה אתם משקיעים בחודש בקידום האתר שלכם, ביצירת נוכחות בפייסבוק או בכל מיני דרכים אחרות שאמורות לגרום ללקוח לקנות יותר. מעבר לכך שתוכלו להשקיע בכל הנושא של טיפוח לידים ויצירת עוד ועוד קשרים שיובילו לאתר שלכם, כדאי שתעצרו ותבדקו גם מה אתם עושים עם כל המידע שאספתם בדרך? זה לא משנה אם אתם משקיעים ביצירת בלוגים, וובינרים, אפליקציות או אפילו מיילים, כי בכל מקרה יש לכם היום כמויות אדירות של מידע על הלקוחות שלכם ולא מדובר רק על מספר הטלפון או על כתובת המייל. אתם יודעים מה הם אוהבים לקנות, מתי, מדוע הם קונים ואיך הם משלמים. לכן הגיע הזמן שננצל את כל המידע הזה כדי לשווק טוב יותר את החנות הוירטואלית שלנו וניתן לעשות זאת בימינו בעזרת Marketing Automation.
האם כדאי שתנסו לעשות את זה לבד?
האמת היא שכל מה שקשור לקידום העסק שלכם מבחינה וירטואלית, בין אם זה כולל טיפוח לידים ובין אם זה כולל עיבוד של המידע בדאטה, זו מומחיות לכל דבר. מעבר לכך שיש תוכנות שיכולות לעשות עבורכם את העבודה, צריך גם לדעת איך להתאים אותן בדיוק לצרכים האישיים שלכם. לכן ההמלצה שלנו היא לא לנסות להתמודד עם הנושא הזה לבד כי צריך הרבה ידע, ניסיון וזמן פנוי. במקום זה עדיף לכם לפנות אל המומחים בתחום, להפקיד בידיהם את המשימה ולראות את השיפור מגיע כדי ליהנות ממנו.
איך נכון לפנות ללקוחות שלכם?
זה לא באמת משנה מה אתם מוכרים באינטרנט כי מה שחשוב זה להבין מה הלקוחות שלכם מחפשים. אם הם התחילו לבצע רכישה אך באמצע עזבו אותה אתם מקבלים על כך דיווח ויכולים להבין האם המחיר זה מה שמנע מהם, האם אמצעי התשלום או כל דבר אחר. בהתאם לניתוח הנתונים הללו תוכלו להכניס שינויים כאלה ואחרים לחנות המקוונת שלכם ותוכלו גם לשלוח תזכורות ללקוחות שכבר פנו אליכם בעבר. כדאי לנצל את כל המידע הזה כי בו טמונה היכולת שלכם לגדול ולקחת את העסק כמה צעדים קדימה.