איך תדעו אם מקדם האתרים שלכם חאפר?
תאריך: מרץ 19, 2017
ישנן עשרות חברות קידום טובות בישראל ומאות מקדמים בסך הכול. כיצד יודעים מי מהם מספיק מקצועי בתחומו כדי לספק לי שירותי קידום טובים ומי חאפר? ובכן מצד אחד לא צריך להיות עם היד על ההדק מהרגע הראשון ולחפש מה לא בסדר כי זה כבר מקנה תחושה לא נעימה לאיש המקצוע ולרצון שלו לעבוד אתכם. מצד שני תוכלו לשאול מספר שאלות בנימוס שהתשובות עליהן ייתנו לכם את ההרגשה האם יש כאן מישהו מקצועי מאחורי השירות שאתם שוכרים או שמא מדובר בחאפר.
מספר שאלות שכדאי לשאול:
- האם יש לכם הסכם עבודה? – חברת קידום מקצועית חייבת לדאוג להסכם עבודה ראוי שמשרת את האינטרסים של שני הצדדים. מצד אחד שהלקוח לא יתבע אותה בגין נזקים שהיא לא גרמה להם ומצד שני להבטיח ללקוח שיקבל את השירות הטוב ביותר שהחברה יכולה להציע עבור כספו וכן להבטיח שגם לאחר הפסקת העבודה עם החברה לא תפגע בקידום האתר שביצעה עד כה, תסיר קישורים מאתרים וכו'.
- האם תוכל להתחייב לי לתוצאות? – חברת קידום מקצועית לעולם לא תוכל להתחייב לתוצאות מכיוון שרק גוגל שולטים במנוע החיפוש שלהם. החברה מבצעת עבודות אשר מסייעות לתהליך הקידום וזו הסיבה מדוע מיליוני עסקים בעולם משלמים לחברות קידום. אלה מתמחים בפעולות השונות שמסייעות בקידום האתר בצורה מהירה ובטוחה יותר במנוע החיפוש ומנתבות את הקידום לביטויי מפתח שעשויים להביא תנועה אורגנית שתהפוך ללקוחות. אם מישהו מתחייב לכם לתוצאות כנראה שהוא עובד עליכם או לא מספיק מקצועי בתחום.
- אוכל לראות את תיק העבודות שלך? – לכל חברה מקצועית יש תיק עבודות. כמו כל שירות שתשכרו בחיים וודאי תרצו לראות תיק עבודות של הלקוח. חברת קידום ללא תיק עבודות פשוט חברה ללא ניסיון.
- כמה תכנים אקבל ומי הולך לכתוב אותם? – התכנים הם חלק בלתי נפרד מהקידום האורגני ולכן חשוב לכם לוודא כמה מאמרים תקבלו בחודש לאתר שלכם ובכלל גם לצורך בניית מערך קישורים לאתר. מי הולך לכתוב לכם את התכנים? מהי הרמה של התכנים שאתם הולכים לקבל? וכו'.
- האם יש דרך שאוכל לעקוב אחר ההתקדמות? – חברת קידום מקצועית תספק לכם לכל הפחות דו"ח חודשי על התקדמות האתר. אין טעם לבדוק את זה כל יומיים כיוון שהדירוגים משתנים מדי יום ועולים ויורדים כל הזמן. תוכלו לבחון את התוצאות אחת לחודש (או יותר אם החברה תרצה להוציא לכם דוח נוסף) ולראות את ההתקדמות. כמו כן תוכלו לעשות שימוש בכלים שונים באינטרנט לבחון את דירוג מילות המפתח ובגוגל אנליטיקס כדי למדוד כניסות לאתר.