איך בוחרים משרד פרסום באינטרנט?
הבחירה בשותף הדיגיטלי הנכון הינה מכרעת בשורה התחתונה. בחירה בסוכנות שאינה מתאימה לצרכים שלכם, יכול לרוקן את התקציב שלכם במהירות ולהשפיע לרעה על מיתוג העסק והחברה שלכם.. הנה אסטרטגיה מומלצת למציאת סוכנות שיווק דיגיטלית.
איך בוחרים משרד פרסום באינטרנט?
הכירו את הצרכים ואת התקציב שלכם: השלב הראשון בתהליך הוא הבנת הצרכים שלכם. ככל שתוכלו לתאר טוב יותר את צרכי העסק שלכם מבחינת אתר, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום, מדיה חברתית ועיצוב גרפי, כך השיחות שלכם יהיו טובות יותר עם סוכנויות דיגיטליות פוטנציאליות.
תקציב פרסום
עליכם להכיר גם את התקציב שלכם ומה אתם מוכנים להוציא לצורך שיווק העסק או המוצר שלכם. אין מחיר קבוע לזה – אתם לא קונה רדיאטור לרכב שלכם. משווק טוב אמור לעבוד עם כל תקציב סביר ולהגדיר את הציפיות בהתאם.
למשל, למסעדה תהיה עבודה גדולה במדיה החברתית ולא יותר מדי בפרסום, בעוד שלעסקי אינסטלציה למשל, יש בדרך כלל הוצאות גבוהות על פרסום וצרכים נמוכים במדיה חברתית.
דרשו שקיפות מלאה
חוסר שקיפות, הוא הדגל האדום הבסיסי ביותר שעליכם להיתלות בו. בדקו את אתר האינטרנט שלכם, ואם אינכם רואים כתובת ורשימת לקוחות, סביר להניח שסוכנות זו אינה שווה את זמנכם.
אם סוכנות הפרסום נראית לכם כאילו היא מסתירה משהו מכם, אל תעבדו איתה. לדוגמא, יש סוכנויות offshore רבות שמבטיחות הבטחות גדולות עם תעריפים זולים אך למעשה, הן לא ממש עומדות במילים שלהם.
מחיר
כן, גם בעניין המחיר, אל תתפשרו כל כך מהר. אל תתנו להצעות הראשונות להכתיב את החלטתכם. נהלו כמה פגישות כדי שלקבלו את המחיר ההוגן והנכון לתקציב שלכם.
לקבלת מידע נוסף פנו אלינו: https://pr-digital.co.il/.