טעויות שאנשים עושים בבחירת שירותי אחסון ומה לעשות במקום
יש לא מעט רשתות אינטרנט, כונן קשיח שלמעשה מחובר לשרת. מידע רגיש, מידע נגיש לגולשים, באמצעות אחסון אתרים. הרעיון הוא שברגע שהגולש יקיש את שם האתר, יוכל להגיע אליו ולקנות את המוצר שלכם או את השירות. נשמע מוכר? למה זה לא פעם נתקע או נותן את התוצאה ההפוכה? הסיבה לכך בעיקר הן טעויות שאנשים עושים בבחירת שירותי אחסון. באמצעות מאמר זה נוכל ללמד אתכם מה לעשות ואיך להתמודד עם טעויות בזמן אמת.
אז זה באמת נכון, בכדי למצוא את המוצר שלכם, צריך להעניק ללקוחות שלכם את האפשרות לגלות אתכם ללא כל בעיה ואף להפוך להם את הגלישה לנעימה ובעיקר אטרקטיבית. כדי שזה יקרה, קודם נדבר אתכם על טעויות שאסור לעשות. בטח שלא עם הלקוחות שלכם…
טעות מס' 1: לא בוחרים את החבילה המתאימה
הטעות הקריטית הראשונה קשורה בבחירת חבילה לא מתאימה, למה זו בעיה? כי בעיקר בחירת חבילות אחסון לא נכונות עלולות לפגום ביכולת שלכם כעסק, למכור את המוצר באופן הנכון.
אז מה צריך לבחור?
חשוב מאוד לבחור חבילות אחסון שיתאימו לכל סוגי אתרים. הם חייבים להוות כרטיס ביקור מתאים לעסק שלכם. אם מישהו יחפש אתכם, כדי שימצא וגם יישאר בכדי לרכוש את המוצר. אז מה עושים? בוחרים חבילת אחסון שתהווה פתרון טוב לחומרים אותם תרצו להעביר. כמו כן, מדברים כאן גם על מיקום נכון למכירת מוצרים ללקוחות שלכם. לפני הבחירה, חשוב מאוד להגדיר את הצרכים שלכם ולא לקחת סיכונים בבחירה זולה מדי או לא מתאימה.
טעות מס' 2: בוחרים נפח קטן
הבעיה השנייה בנושאי אחסון אתרים מדברת על נפח אחסון קטן מדי. זו טעות קריטית כי נפח קטן עלול לגרום לתקיעות ואז להבריח את הלקוחות שלכם הישר לנותן השירות המתחרה.
אז מה עושים?
לפני שאתם ניגשים לברור אחסון אתרים, בנו אתר עם נפח מתאים לחבילת האחסון שהזמנתם, בין אם זאת חבילה שיתופית, או שרת וירטואלי יעודי.