קידום אתרים בגוגל – מידע בסיסי
רוב האנשים חושבים על התחום של קידום אתרים ומבינים שזה קשור לגוגל. אנשים רבים לא באמת יודעים מה זה קידום אתרים בגוגל ואיך זה באמת עובד. קידום אתרים בגוגל עובד כך שניתן לקדם אותו על ידי כך שמעלים לאתר תכנים שמותאמים לאופן בו גוגל עובד ולמילות מפתח ספציפיות. כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו אנחנו צריכים קודם כל לבחור באיזה ביטויים נרצה שהאתר שלנו יופיע בגוגל. כאשר אנחנו בוחרים את הביטויים הללו אנחנו צריכים לקחת בחשבון כמה תחרות יש בביטויים אלו וכמה אנשים מחפשים אותן בחודש – בדרך כלל ככל שיש יותר חיפושים בביטויים מסוימים כך התחרות בהם גדולה יותר.
קידום אתרים בגוגל – תוכן זה הכול!
בכל מה שקשור לקידום אורגני בגוגל המשמעות של התכנים שיש באתר שלנו ושל הרלוונטיות שלהם לגולשים היא גדולה מאוד. כאשר אנחנו רוצים לפעול למען קידום אתרים בגוגל של האתר שלנו אנחנו צריכים לשים לב לאיכות התוכן שיש באתר שלנו. ככל שהתכנים באתר שלנו יהיו איכותיים יותר כך איכות התוכן באתר תהיה גבוה יותר וגוגל ידרג את האתר שלנו במיקום גבוה יותר. חשוב לציין שכל תוכן שאנחנו מעלים לאתר שלנו צריך להיות מקורי במאה אחוז חשוב לשים לב שהוא לא מועתק או משוכפל מאתר אחר (גם אם אנחנו הבעלים של אתר זה). גוגל מעניש אתרים שיש הם תוכן מועתק או משוכפל והוא יכול להוציא אותם מתוך רשימת תוצאות החיפוש שלו או לשים אותם בדפים האחרונים ברשימה זו. כאשר אנחנו עושים שימוש בתוכן מועתק או משוכפל אנחנו מפרים גם את זכויות היוצרים של מי שהעתקנו ממנו את האתר.
קידום אתרים בגוגל – למה חשוב לשים לב לבניית קישורים?
נושא חשוב נוסף שקשור לתחום של קידום אתרים בגוגל הוא הנושא של קישורים. למעשה בין הקישורים באתר שלנו ובין התוכן באתר שלנו קיים קשר הדוק. כל קישור באתר שלנו או כל קישור שמפנה לאתר שלנו הוא למעשה מאמר תוכן. כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו אנחנו צריכים שיהיו בו קישורים פנימיים שיקשרו בין העמודים השונים באתר ואנחנו צריכים שיהיו לו גם קישורים חיצוניים בהם אתרים אחרים יקשרו לאתר שלנו. ככל שהתוכן בקישורים אלו יהיה מעניין יותר כך איכות הקישור תהיה יותר גבוה. ישנם מאפיינים נוספים שקובעים את איכות הקישור כמו למשל איכות האתר שבו נמצא הקישור (מה הדירוג שלו בגוגל, כמה תנועה יש לו בחודש).