פרסום בגוגל – למי זה מתאים?
יש אנשים וחברות הסבורים כי פרסום בגוגל אינו נוגע אליהם, מסיבות שונות שאותן נפרט מיד. אך נבהיר זאת כבר בתחילת המאמר: פרסום בגוגל מתאים לכולם, ולא זו בלבד אלא שכל עסק וארגון המעוניינים בחשיפה חייבים לעשות שימוש בכלי הזה. אז מנין באה הקביעה הגורפת הזו, ומה חשוב לדעת על פרסום בגוגל? הנה כמה כללי מפתח שכדאי לגזור ולשמור.
כן, פרסום בגוגל מתאים גם לכם!
בעלי עסקים תעשייתיים וחסרי "ברק שיווקי" כמו מוסכים, מפעלים ועסקים סיטונאיים סבורים לא אחת כי קהל היעד שלהם אינו נמצא בגוגל, או שפשוט קשה עד בלתי אפשרי לייחד אותו משאר הגולשים. אך ההנחה השגויה הזו נובעת מהעובדה שרוב האתרים והרשתות החברתיות שאנו נתקלים בהם ביומיום נהנים מעיצוב מקצועי והם מנוסחים לרוב לקהל צעיר יחסית, אלא שחשוב לזכור כי כולם כולל כולם נמצאים בגוגל, ולמעשה מדובר בכלי בעל יכולות הרבה יותר משוכללות מכפי שנראה מעל לפני השטח.
מדוע? כיוון שלגוגל היכולת לאפיין כל לקוח ולקוח שלה על פי משלח ידו, תחומי העיסוק והעניין שלו, התחביבים שלו ומעל לכל השאלות שמעניינות אותו. לכן, גם אם התחום שאתם מבקשים לשווק אינו "מנצנץ" במותג מתוחכם, קהל היעד שלכם עדיין זמין וקרוב אליכם מאי פעם – ויש מי שכבר עשה את רוב העבודה עבורכם, בעצם האפיון והייחוד שלו לעומת גולשים אחרים. שאים רלוונטיים עבורכם
איך לפרסם את עצמכם בצורה נכונה בגוגל?
בתור התחלה, ובמיוחד אם יש לכם מתחרים שכבר הבינו את חשיבותו של הכלי החשוב הזה, כדאי לערוך כמה קמפיינים ממוקדים באופן ממומן: כדי להגדיל את החשיפה הראשונית אליכם באופן ממוקד לקהל שלכם אך עם זאת רחב ככל האפשר. בד בבד, יש להקדיש מחשבה ומשאבים בקידום האורגני אם יש לכם חנות וירטאולית או כל אתר אחר, כדי שלאט לאט תטפסו עד לראשית תוצאות החיפוש ותזכו לחשיפה משמעותית באמת. כדי להבטיח את מימושו של התרחיש האופטימי הזה, חייבים להיעזר בשירותי קידום מקצועיים ובעלי מוניטין, כך שאתם תוכלו לראות בתוך זמן קצר תוצאות איכותיות ורלוונטיות – בדמות עוד ועוד לקוחות המתעניינים במוצר שלכם ולבסוף גם מגויסים באופן הדוק לעסק שלכם.
המידע באדיבות טרנזילה חנויות וירטואליות