החשיבות של אתר מהיר בעולם המודרני
הרבה פעמים כשבעלי עסקים בונים אתר אינטרנט חדש לעסק שלהם, הם מתכננים כל מה שצריך לגבי העיצוב, לגבי הפריטים שיהיו בחנות הוירטואלית שבאתר, על התוכן השיווקי שיעזור להם למכור ועל כל מה שקשור לקידום האתר בגוגל. אך על דבר אחד מהותי הם לא חושבים: על המהירות של האתר.
מה החשיבות של אתר מהיר?
ישנן סיבות שונות מדוע אתרי אינטרנט צריכים להיות מהירים. זו לא רק דרישה של מנועי החיפוש כפי שנוכל לראות בהמשך אלא זו דרישה וציפייה של הגולשים עצמם. שימוש ב-CDN יעזור לכם מאוד לייצר עבורם אתר שיספק לגולשים חווית גלישה כפי שהם מצפים לקבל. אם הם יקבלו את החוויה שהם מחפשים, הרי שהאתר ייהנה מתנועה רחבה ומכל מה שמשתמע מכך. כמו כן, אם מדובר באתר מכירות, הרי שחוויית גלישה מהירה תתרום למכירות ותמנע נטישת גולשים.
חשוב להדגיש, שימוש ב-CDN יכול לעזור מאוד להפוך את האתר להרבה יותר מהיר, אך יחד עם זאת, כל תהליך התכנון ובניית האתר, צריך להתבסס על כך שהאתר יהיה מהיר, בכל עמוד ועמוד ובכל תהליך העבודה של הגולשים מולו.
מדוע זה רלוונטי שהאתר של העסק יהיה מהיר?
חסכון בזמן
הגולשים מעוניינים לחסוך כמה שיותר זמן. הם לא מעוניינים לבזבז זמן יקר על המתנה שעמוד יעלה. לכן, אנחנו צריכים לספק להם אתר שייטען מהר ושכל עמוד בו יעלה בצורה מהירה ונוחה.
חוויית משתמש
מהירות האתר זה פרמטר חשוב בחוויית המשתמש של הגולש, לא פחות מהתוכן שנמצא בו או מהאופציות של הגולש לפעולות שונות באתר.
תוכן האתר
מן הסתם, אם האתר מכיל כמות גדולה של תוכן, יש משמעות מה המהירות שלו. אם הוא ייטען לאט, זה אומר שייקח הרבה מאוד זמן עד שכל מאמר או כל מוצר ייטען. אם הם ייטענו לאט, הגולשים עלולים לעזוב את האתר. מן הסתם, זה יפגע באופן משמעותי בתנועה באתר וכן ברכישות שיתבצעו בו.
קידום
אחד הפרמטרים שנמדדים על ידי גוגל בכל מה שקשור לקידום האתר, זה הנושא של מהירות האתר. לכן, אנחנו צריכים להקפיד שהאתר יהיה מהיר ושגוגל יזהה את זה.