האם שיווק בפייסבוק עובד?
אחת השאלות שעולות אצל בעלי עסקים קטנים ובעלי מקצוע, כאלה שאינם מכירים את עולם האינטרנט לעומק, היא האם השיווק בפייסבוק עובד. האם הוא באמת רלוונטי כפי שנהוג לומר. זה נכון בפרט אצל הדור המבוגר אשר זוכר קמפיינים של פרסומות בצורות אחרות, בין אם זה ברדיו ובין אם בעיתונות הכתובה.
באופן טבעי, זה נשמע מוזר, איך מודעה בפייסבוק יכולה למשוך אליה לקוחות. במיוחד כשמדובר במודעה שהם עצמם לא תמיד ייתקלו בה כשהם ישוטטו בפייסבוק, וכך גם לא כל אחד מחברי העמוד שלהם.
ובכן התשובה לכך היא פשוט. השיווק בפייסבוק מאוד משתלם, לכל בעל עסק ולכל בעל מקצוע, אחת כמה וכמה למי שמוגדר כבעל עסק קטן או בעל מקצוע שעובד באזור ספציפי, בין אם זו עיר או אזור יותר רחב.
>>> צרו קשר עם אהוד טייץ מומחה בתחום באתר https://taitz.co.il
יש לכך כמה הסברים. ראשית, הפרסום בפייסבוק הוא זול באופן יחסי. הוא יכול להגיע לסכום של עשרות או מאות דולרים בחודש, ביחס לפרסום בעיתונות או ברדיו, זה סכום פעוט.
שנית, הוא מאפשר לבעלי עסקים קטנים ובעלי מקצוע ספציפיים, ליהנות מחשיפה שהם לא ייהנו ממנה בשום דרך אחרת. לא דרך עיתונות כתובה ולא דרך כלי תקשורת אחרים. הרי, נניח ומחליטים לפרסם בעיתון מסוים, היום אנחנו יודעים שחלה ירידה דרסטית במספר הקוראים בעיתונות הכתובה, בוודאי בקרב הצעירים, מרבית האנשים צורכים את החדשות דרך האינטרנט, בין אם זה במחשב ובין אם זה בטלפון הנייד שלהם. ,
מה זה אומר? שהם כלל לא ייחשפו אל העיתונות הכתובה, מה עוד שהיחס לפרסום בעיתון הוא שונה מאשר באינטרנט, בפרט כשמדובר במודעה שאפשר להקליק עליה ולקבל את כל המידע הנדרש בו במקום.
נקודה שלישית וחשובה, המודעות בפייסבוק הן מאוד ממוקדות. הן מבוססות על פי גיל, מין, תחומי עניין. כלומר, מראש מגיעים לקהל שירצה לצרוך את המוצר או את השירות שלנו.
נקודה אחרונה, מדובר על פרסום שלא צריך להילחם עליו, כלומר, אם בעיתונות או ברדיו, אנחנו צריכים להתמודד עם חברות גדולות ורציניות, בפייסבוק, זה לא בדיוק ככה, ברגע שאנחנו משלמים על מודעה, היא מתפרסמת.