מחירי כרטיסי ביקור
רטיסי ביקור מהווים אמצעי וותיק וטוב לקידום אנשי מקצוע ועסקים. והם לא נעלמו עם בוא האינטרנט אלא רק השתכללו, כאשר ניתן כיום לעצב ולייצר לא רק כרטיסי נייר אלא גם כרטיסי ביקור דיגיטליים. אך מה לגבי מחיר כרטיסי ביקור דיגיטלי? כל הדגשים הכי חשובים.
רמת הגימור של הכרטיס
בין אם מדובר על כרטיסי נייר ובין אם מדובר על הסוג הדיגיטלי, מחירי כרטיסי ביקור נגזרים מרמת הגימור שלהם. אלא שאם את הסוג הרגיל והוותיק ניתן לשפר על ידי למינציה והבלטות מודפסות, את הסוג הדיגיטלי ניתן לשפר בדרכים יותר מתוחכמות. למשל, ניתן להוסיף דוגמאות מצולמות של קטלוג. ניתן לכלול בפנים ניווט ישיר לבית העסק. אפשר להפוך את הכרטיס אפילו לאתר אינטרנט לכל דבר (מיני סייט).
המחר וכמות הכרטיסים
מחירי כרטיסי ביקור הולכים ויורדים ככל שמזמינים יותר כרטיסים – האם זה נכון? כיום זה נכון למחצה. כאשר מזמינים כמות של מאות או אלפי כרטיסים, המחיר ליחידה קטן ככל שמזמינים יותר. אבל כאשר מדובר על מחירי כרטיסי ביקור דיגיטליים, אין שום משמעות לכמות. ככלי שיווק דיגיטלי, ברגע שהוא קיים אפשר לשלוח אותו ללא הגבלה, פעם, פעמיים, אלף או מאה אלף פעמים. זה לא משפיע על עלות ההפקה.
המחירים ומקצוענות בביצוע
לא תופתעו אם נגלה כי מחירי כרטיסי ביקור נגזרים גם מהמקצוענות בביצוע. מעצב או מעצבת גרפיים שיודעים להפיק כרטיסים מדהימים, מתמחרים את השירות בהתאם. מי שעוסק בכך רק מהזמן האחרון לא יכול להרשות לעצמו להצמיד תג מחיר זהה. אך בעידן הדיגיטלי, שווה להשקיע בכרטיסים שמהווים נכס דיגיטלי לכל עסק. הם עוזרים להשגת יעדים עסקיים, עוזרים לשיווק העסק, להשגת לידים, לקידום בגוגל ולשיפור המוניטין ברשת ומחוצה לה.
צפו בכרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות>>>