מהו גילוי רשת אוטומטי?
גילוי רשת אוטומאטי הוא כלי עבודה שכל מי שעובד בסביבה ממוחשבת זקוק לו. הכלי עוזר לניהול המערכות השונות בארגון, לניהול משימות וניהול רכיבים, והכל בזמן שגילוי רשת אוטומאטי מסייע לאתר תקלות ברכיבי המחשב, לנהל תצורות ורכיבים, הוא מסייע בהפקת דוחות, ניטור ביצועים במערכות השונות, ותיעוד כולל של כל המתרחש במערכת הממוחשבות.
כיצד מתבצע גילוי רשת אוטומטי?
פעולת הגילוי מתרחשת בעיקר על ידי שימוש בפורטלים שנמצאים ברשת ובפרוטוקולים של ערוצים מאובטחים. באמצעות גילוי רשת אוטומטי אפשר לאתר בקשות של משתמשים, להבין את אופני הגלישה של המשתמשים השונים ברשת, ליהנות משליטה במערכות הממוחשבות, ולקבל פתרונות יעיל לעבודה במערכות הממוחשבות.
גילוי נכס בארגון
אחד היתרונות הבולטים שישנם בשימוש במערכת, הוא היכולת לגלות באמצעות המערכת את הנכסים החשובים שיש במערכות הארגוניות.
כלים ועזרים
כדי לעשות את כל אלה חשוב להשתמש בכלים שבאמצעותם אפשר לקבל תמיכה וגילוי רשת מהיר יותר, בניהם כלי תמיכה בשם Helpdesk.
אבל מהו Helpdesk?
Helpdesk הוא מערכת שמתאימה באופן פרטני לארגון, כאשר מערכת Helpdesk עוזרת לקצר זמני התמיכה, לחסוך במשאבים, וליהנות מתמיכה ותקינות של המערכות הממוחשבות.
באמצעות Helpdesk ניתן לקצר זמני המתנה ותמיכה, לחסוך זמן ומשאבים, ולקבל כלי מעולה שמסייע לנהל את כלל המערכות הממוחשבות בסביבת העבודה.
גילוי רשת אוטומטי אשר מתבצע על ידי מערכת Helpdeskשתסייע לכל סביבה ממוחשבת להתאושש בקלות מקריסה, תקלות, וירוסים, נפילה של המערכת ועוד. באמצעות Helpdesk. ניתן לאתר תקלות, למנוע אותן, לשלוט במערכות וליהנות מבקרה תמידית אודות המערכת.
Helpdesk מאפשר גילוי רשת אוטומאטי תוך קבלת יכולות שליטה ובקרה על המערכת שהכול נעשה עם יכולת לנטר את המערכת בכל זמן. Helpdesk עוזרת לנהל תהליכים, שירותים, דרך תמיכה וכדומה.
אז אם אתם רוצים לעבוד בסביבת מחשוב ידידותית יותר, זה הזמן לעבור לעבודה באמצעות גילוי רשת אוטומאטי, עם כלי חיוני והכרחי והוא Helpdesk.