טרנדים אחרונים של SEO:

פרסום בגוגל בחינם

בכל שנה ישנם טרנדים חדשים בעולם הקידום שכדאי (או לא כדאי) לאמץ לטובת קידום האתרים שלכם. הטרנדים המתפרסמים באתרים מובילים על ידי חברות הקידום המובילות בארץ ובעולם בדרך כלל כן יהיו מומלצים שכן אותן חברות בדקו וניסו אותם לפני פרסומן ומבצעות את אותם דברים גם עבור לקוחותיהם.

להלן מס' טרנדים שמקדמי אתרים רבים מבצעים בשנה האחרונה וגם לכם כדאי לאמץ חלק מהם: (או את כולם)

אתר רספונסיבי – כיום מנועי החיפוש ובראשם גוגל שמים דגש על התאמה רספונסיבית של האתר כשם שאנשים רבים היום גולשים באינטרנט באמצעות המובייל וחלק מחוויית המשתמש הוא גלישה באתרים מותאמים לנייד ולטאבלטים. התאמה זו נקראת התאמה רספונסיבית. בשנה האחרונה אנו רואים מגמה של אתרים רבים שעולים בעיצובים חדשים ורספונסיביים, כולל אתרים חדשים שמוקמים ומראש כבר מתאימים רספונסיבית.

משקלי תמונות – מקדמים רבים נוטים להזניח את נושא התמונות וחבל שכך. באתרים רבים ניתן למצוא תמונות כבדות מאוד שמכבידות על מהירות הטעינה של העמוד וכך למעשה פוגעים בקידום שלו וכן בחוויית הגלישה באתר. באמצעות פעולה פשוטה ניתן להקטין את משקל התמונה מבלי להפחית הרבה מאיכותה.קידום אתרים

קישור מבפנים החוצה – אם חשבתם שלא מומלץ לקשר מתוך האתר שלכם למקורות חיצוניים הרי שיש בידכם טעות. מדובר דווקא בדבר חיובי אם הוא נעשה נכון, שכן הרי רק טבעי שאם אתרים אחרים ממליצים עליכם, גם אתם עשויים להמליץ לגולשים שלכם על כלים ואתרים חיצוניים לקבלת מידע נוסף בנושאים שאין עליהם תוכן באתרכם.

הנגשת התוכן באתרנגישות אתרים הפך לנושא חם מאוד בתקופה האחרונה, שכן חוק הנגישות מחייב בעלי אתרים להנגיש את אתריהם לבעלי מוגבלויות ולא הם חשופים לתביעה של עד 50,000 ש"ח, אף אל פי שתהליך ההנגשה הכה בבעלי אתרים כרעם ביום בהיר יש להליך עצמו יתרונות משמעותיים לאיך שגוגל סורק את האתר. שכן נגישות אמיתית שנעשית ברמת הקוד הופכת אוטומטית את האתר לקל יותר לסריקה בעיניי גוגל שכן, גוגל הוא גולש עיוור, הדבר מאפשר לדפים באתר להתאנדקס בצורה טובה יותר ויכול להוביל הן ליותר גולשים באתר והן להגדלת כמות הפניות באתר

שדרוג התוכן הישן באתר – ישנם הרבה מאוד אתרים טובים שיש בהם אוספים של תכנים אך אלה אינם מסודרים או שיש בהם מעט מדי תוכן למה שמומלץ כיום. במקום לחפש אחר תכנים חדשים, כדאי קודם כל לשדרג את התכנים הקיימים באתרכם.

כפתורי שיתוף – כיום יש דגש רב לשיתופי האתר ברשתות החברתיות. אחת הדרכים היותר מהירות לקבל שיתופים היא באמצעות הוספת כפתורי שיתוף באזורים שונים באתרכם ולעודד את הגולשים לשתף את התכנים שלכם. כל שיתוף שיגיע בצורה טבעית ולא מאולצת עשוי להוסיף לקידום האתר וכיום תוכלו לראות כמעט בכל אתר ובכל עמוד באתר אפשרות לשיתוף העמוד ברשתות החברתיות.

בניית אתרים גאדג'טים ואביזרים כללי כספים ופיננסים סמארטפונים וטאבלטים עבודה וקריירה קניות באינטרנט שירותים לעסק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייעוץ קריירה – מתי עושים אותו ולמה?
בעבר, ההחלטה באיזה תחום נעסוק כשנהיה גדולים, הייתה יחסית פשוטה וברורה. חלק מהאנשים היו בוחרים בתחום...
קרא עוד »
אפר 26, 2017
דגשים לכתיבת עבודה סמינריונית במשפטים
אתם לא צריכים להתפזר כאשר אתם מתחילים לתכנן את הדרך שבה תכתבו את העבודה הסמינריונית שלכם במשפטים, ראו...
קרא עוד »
יול 05, 2020
פתרונות לזיהוי עובדים לארגונים
חברה או ארגון שרוצים להתנהל בצורה מקצועית ונכונה צריכים להיות מסודרים ומאורגנים במערך העובדים שלה,...
קרא עוד »
דצמ 08, 2016