5 דוגמאות לפרסומות אנימציה מחו"ל שהצליחו ברמה עולמית
תאריך: אוק 22, 2019
סרטוני האנימציה תפסו תאוצה בעולם והם אחד היצירות הכי כיפיים שיש לעולם המתקדם שלנו להציע. הם מתוקים וחמודים ומביאים את דמיון הצייר ומפיק האנימציה אל קצה גבול המחשבה וכן מעבר אליו. מצב זה נותן תחושה של חיבור מהיר וחד אל המסר המועבר דרכה.
ננסה להביא לפניכם 5 דוגמאות של הפקת אנימציה פרסומית מחו"ל שהצליחה ברמה עולמית.
הדוגמאות:
- מי שעוד לא נתקל בסרטון של Dumb Ways to Die (חפשו ביוטיוב), לא יודע מתיקות אמיתית מהי. האמת היא שכשמתארים את הסרטון הזה במילים, הוא יוכל להישמע כמו סרט אימה עקוב מדם שרק משפריץ לכל כיוון, אך איכשהו, באנימציה כמו באנימציה, זה בהחלט עובר מסך ואפילו משאיר חיוך קל על השפתיים.
- אם עדיין לא צפיתם בסרטון המתוק הנקרא Three Cowboys (חפשו ביוטיוב בשם זה) כדאי שתעשו את זה מהר. בסרטוני רשת, משיכת תשומת לב כבר בשניות הראשונות קריטית, ולכן, תמיד כדאי לפתוח פרסומות אנימציה בבדיחה כמו "שלושה קאובויז נכנסים לבר…" מה שקורה בהמשך הסרטון, חייב גם הוא להיות מעורר ומפתיע
- שום שיחה על אנימציה היא לא באמת שיחה על אנימציה אם השם "מר קו" לא עלה בה. Cavandoli) חפשו כך ביוטיוב) אבל לא כולם יודעים שמר קו החל את דרכו כפרזנטור של חברה איטלקית לייצור סירים וכלי מטבח והיא אחת החברות הבינלאומיות הראשונות שהבינה את חשיבות ההשקעה בסרטוני אנימציה. אל תפספסו
- בתוכן טוב ולא רק באנימציה, יש חשיבות רבה לערך המוסף שמרוויחים מצפיה בסרטון. כחו לדוגמה את The secret to eternal carrot youth (רישמו כך ביוטיוב) הוא סרטון אנימציה טובה ומשעשעת תגרום לנו לצפות בסרטון עד סופו, אבל אנימציה טובה עם ערך לימודי תגרום לנו גם ללחוץ על כפתור הshare, ולהפיק מהסרטון הרבה יותר ממה שרצו מפיקיו.
- קצר וקולע – זה הכותרת של הסרטון החמוד הבא שרק בא לקדם חברת תקשורת מסוימת וזה נעשה בצורה אולי הפשוטה ביותר שהקולעת ביותר שתוכלו למצוא. (חפשו ביוטיוב AT@T אנימציה)