לוגו לעסק – השקעה לטווח הארוך
סימן היכר של כל עסק הוא הלוגו שלו. אפשר לראות זאת בכל נושא הקשור לעסק, החל מאתר האינטרנט דרך נכסים דיגיטליים, כרטיסי ביקור והוא מופיע על כל מוצר שמייצר העסק.
לוגו לעסק
סטודיו איכותי למיתוג המתכנן לוגו לעסק מביא בחשבון סממנים ייחודים של העסק שאותם יש לכלול בלוגו כדי שירמוז על תחום הפעילות העסקית שלהם. אם לדוגמה העסק מייצר נרות שעווה בתצורות מיוחדות, המעצב הגרפי ישלב באחת האותיות צורה של נר וכך ברור לכל מי שמסתכל על הלוגו, מהו תחום העיסוק.
תכנון הלוגו
לוגו לעסק מורכב מעיבוד גרפי המזכיר את עיסוק החברה ויוצר סמליל נאה בצבעים מרהיבים ובולטים לעין. אפשר להרכיב לוגו שכולל את שם החברה, אופציה שלישית היא שילוב של שניהם יחד וכך ליצור איחוד של העיצוב הגרפי עם שם החברה.
מטרת הלוגו
מטרת יצירת לוגו לעסק היא כדי לבדל אותו מלוגו של עסקים אחרים בכללי ומשל עסקים העוסקים בתחום זהה בפרט. כדי להגביר את המודעות לעסק ולתחום הייצור או השיווק שלו, יוצרים לוגו איכותי ובולט שהציבור מכיר לאט לאט ומקשר אותו עם העסק המוכר.
רשם הסימנים
עסקים רבים הרוצים לשמר את הלוגו ולמתג את העסק ואת פעילותו, רושמים את הלוגו כסימן מסחרי ברשם הסימנים המסונף לרשם המשפטים. לאחר תקופה מסוימת מקבל העסק אישור לרישום הסמליל או לחילופין סירוב אם קיים לוגו דומה לחברה העוסקת בתחום פעילות זהה.
סטודיו למיתוג
כדי ליצור לוגו לעסק שיהיה בולט יוצא דופן נעזרים בסטודיו מקצועי למיתוג המבין את החשיבה של בעלי העסק, זורם איתם ויוצר כמה סקיצות למיתוג המביעות את ערכי העסק, דרך ניהולו ותחום העיסוק הייחודי שלו.
המגמה היא ליצור לוגו לעסק קליט שכל מי שרואה אותו ישייך אותו מיד למוצר שהוא מכיר כמו שקטע פרסומת מסוים הכולל מוסיקה מזוהה מיד עם הפריט שמפורסם, המיתוג מחלחל אט אט למודעות של הציבור.
עסק קיים המחליט על מיתוג מחדש, יוצר ברוב המקרים לוגו המזכיר את הלוגו הקודם כדי ליצור המשכיות ולא לאבד קהל שבוי שנהג לרכוש את מוצריו. כך שיש לוגו חדש, מודרני יותר עם נגיעה מהלוגו הישן.