כאשר הילה בלאן עובדת אתכם:
אם בכל פרויקט שאתם עושים אתם מוצאים את המומחים בתחומם לעבוד איתם, אתם עושים בשכל. ההבדל בין פרויקט מצליח או כושל זה לא רק התזמון, ולא רק התקציב. הרבה מזה נשען על היכולת לחבר בצורה נכונה בין הרעיון לבין הלקוח, וזה נעשה על ידי מומחים כמו הילה בלאן.
בסופו של יום, לא משנה כמה הרעיון שלכם טוב, וכמה הקוד מאחורי המוצר הדיגיטלי שלכם יציב ונבון, הרי שמישהו צריך להשתמש בו, ולשלם עבורו. מספיק שכמה משתמשי קצה מוצאים את עצמם מאוכזבים או מתוסכלים מהשימוש בשירות ובמוצר שלכם, ואתם בבעיה. מוטב למנוע זאת במחשבה תחילה, עם עבודה בכיוון הנכון.
כיצד יוצרים חווית משתמש נכונה?
חשוב לזכור כי חווית המשתמש של המוצר שלכם לא צריכה להיות נוחה לכם, אלא למשתמש. אם אתם לא סובלים מאותה הבעיה שהמשתמש או הלקוח מנסים לפתור, אתם לא מועמד הגיוני להבנת הממשק שהלקוח ישתמש בו. הילה בלאן, אשר למדה את הפסיכולוגיה של הצרכן, ויודעת לזהות את המקומות בהם הצרכנים של מוצר או שירות זה או אחר מחפשים עזרה, תוכל למפות עבורכם את השטח, ולייצר עבורכם ואתכם את המסלול המושלם להצלחת המוצר.
מדובר בעיצוב החזותי הנכון, צבעים, צורות, מיקום במרחב. מדובר בטקסטים הנכונים, המדברים לצרכן שלכם בשפה שהוא צריך כדי להרגיש בנוח עם המוצר. ומדובר ברצפים נוחים לשימוש, הגיוניים לא רק עבורכם, אלא בעיקר עבור הלקוח.
פסיכולוגיה עבורם, הכנסות עבורכם
לשלוח את הלקוחות שלכם לפסיכולוג זה יקר, אבל להעביר אותם ניתוח מעמיק זה לא, וזה הבסיס לבחירת המהלכים שיבנו את חווית המשתמש שלכם. חווית המשתמש נשענת על עולם שלם של ידע המתחלק בין הבנת הלקוח וצרכיו, להבנת הטכנולוגיה ויכולותיה.
כאשר מחברים את השתיים בממשק משתמש נכון ונבון, התוצאות מרהיבות. כאשר לא משקיעים בזה, הן מאכזבות. זה פשוט, ישיר וחד משמעי – כדי שהמוצר יצליח כפי שהוא יכול להצליח, הוא חייב להיות מוגש בצורה הנכונה. אחרת מדובר בהשקעה שתרד לטמיון, וחבל. מוטב לנצל את מלוא הפוטנציאל של הפרויקט, ולראות אותו משגשג, ותורם ללקוחות שלכם, ולכם כאחד.