אינטרנט וטכנולוגיה
  • בניית אתרים
  • גאדג'טים ואביזרים
  • כללי
  • כספים ופיננסים
  • סמארטפונים וטאבלטים
  • עבודה וקריירה
  • שירותים לעסק
  • בניית אתרים
  • גאדג'טים ואביזרים
  • כללי
  • כספים ופיננסים
  • סמארטפונים וטאבלטים
  • עבודה וקריירה
  • שירותים לעסק
"הסודות" מאחורי הפרסום והקידום ביוטיוב: המדריך למתחילים
ראשי שירותים לעסק "הסודות" מאחורי הפרסום והקידום ביוטיוב: המדריך למתחילים

"הסודות" מאחורי הפרסום והקידום ביוטיוב: המדריך למתחילים

נובמבר 24, 2019 12:55 pm אין תגובות amir

קידום ביוטיוב

שאלתם את עצמכם פעם, למה למתחרה שלכם יש אלפי צפיות ביוטיוב, אלפי עוקבים ולכם יש הרבה פחות? אנחנו כאן בשביל לגלות לכם את הסוד.

קידום ביוטיוב, זה הרבה יותר ממה שזה נשמע

כל בעל מקצוע, כל עסק, שרוצה לקבל חשיפה באינטרנט היום, חייב להשקיע בקידום ממומן ביוטיוב. שלא נדבר על זה שכל מי שפעיל בעולם היוטיוב, מה שנקרא בשפה המקצועיות, יוטיובר, חייב להשקיע בכך לא מעט כסף וזמן, על מנת לקבל חשיפה משמעותית של גולשים, חשיפה שתגולם בין היתר, בפרסום גם במקומות אחרים, ותמשוך אליו גולשים, קרי לקוחות.

כפי שאנחנו יודעים, ישנם כלים ואמצעים שונים לפרסום ושיווק באינטרנט. לצד גוגל ופייסבוק, אחד הכלים המשמעותיים ביותר הוא יוטיוב. אנחנו לא יכולים להימנע מפרסום בערוץ זה, שכן לא מעט גולשים מבלים שעות ארוכות מול האתר לצורך צפייה בסרטונים. אז גם עסקים ובעלי מקצוע זקוקים לפתוח ערוץ ספציפי משלהם ולקדם אותו ומן הסתם, מי שבוחר להיות יוטיובר חייב לדעת כיצד לקדם את עצמו בשביל למשוך אליו צופים.

כיצד מבצעים קידום ביוטיוב בצורה נכונה?

אז בשלב הראשון פתחנו ערוץ והכנסנו לתוכו סרטונים רלוונטיים. אך זה לא מספיק, אנחנו צריכים לקדם את הערוץ בשביל למשוך אליו גולשים.

לשם כך אנחנו יכולים לפעול במספר דרכים. הדרך הטובה והיעילה ביותר, היא לקנות עוקבים ולקנות צפיות. זה כלי מאוד פופולארי ומאוד אטרקטיבי. הרעיון הוא פשוט, ישנן מערכות שמאפשרות לנו לרכוש עוקבים לערוץ שלנו, אלה מגיעים מכל העולם ומשקיעים זמן בצפייה בסרטונים שלנו וכן הם נרשמים לערוץ.

בצורה כזו אנחנו יוצרים תהודה מאוד גדולה, אנחנו מעניקים פוש משמעותי לערוץ, שכן זה משפר באופן ניכר את המספרים שלו, כך כל מי שנכנס לערוץ שלנו ולסרטונים בפרט, רואה את המספרים ומבין שיש פה משהו, זה יוצר באז. הרי קיים הבדל בין ערוץ או סרטון שיש בו מאה צפיות לבין ערוץ או סרטון שיש בו מאה אלף צפיות. אנשים מפתחים סקרנות, נכנסים, מסתכלים, ואז הם מבקשים להירשם גם, בשביל לא להפסיד את הסרטונים הבאים. כך אנחנו זוכים לחשיפה משמעותית.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • הכירו את noc: טיפול באירועים חשודים בכל רגע נתון
  • קישורים – לעשות את זה בצורה נכונה
  • באיזה אתר אני אמצא פרטים של בתי עסק?
  • סליקת כרטיס אשראי באתר שלכם תגדיל את המכירות
  • "הסודות" מאחורי הפרסום והקידום ביוטיוב: המדריך למתחילים
תגובות אחרונות
  • איציק עגם קידום אורגני על 7 רעיונות לבניית דף נחיתה ממוקד לידים
  • אחסון וורדפרס על על קידום אתרים בגוגל ובינה מלאכותית
  • אבי3243 על המתנה שכל הילדים ישמחו לקבל
  • איציק עגם על שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות
  • uPress על כלים חשובים לאבטחת מידע
ארכיון
  • דצמבר 2019
  • נובמבר 2019
  • אוקטובר 2019
  • ספטמבר 2019
  • יולי 2019
  • יוני 2019
  • מאי 2019
  • אפריל 2019
  • מרץ 2019
  • פברואר 2019
  • ינואר 2019
  • דצמבר 2018
  • נובמבר 2018
  • אוקטובר 2018
  • ספטמבר 2018
  • אוגוסט 2018
  • יולי 2018
  • יוני 2018
  • מאי 2018
  • אפריל 2018
  • מרץ 2018
  • פברואר 2018
  • ינואר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2017
  • אוקטובר 2017
  • ספטמבר 2017
  • אוגוסט 2017
  • יולי 2017
  • יוני 2017
  • מאי 2017
  • אפריל 2017
  • מרץ 2017
  • פברואר 2017
  • ינואר 2017
  • דצמבר 2016
  • נובמבר 2016
  • אוקטובר 2016
  • ספטמבר 2016
  • אוגוסט 2016
  • יולי 2016
  • יוני 2016
  • מאי 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
  • פברואר 2016
  • ינואר 2016
  • דצמבר 2015
  • נובמבר 2015
  • אוקטובר 2015
  • אוגוסט 2015
  • יולי 2015
  • יוני 2015
  • מאי 2015
  • מרץ 2015
  • פברואר 2015
  • ינואר 2015
  • דצמבר 2014
קטגוריות
  • בניית אתרים
  • גאדג'טים ואביזרים
  • כללי
  • כספים ופיננסים
  • סמארטפונים וטאבלטים
  • עבודה וקריירה
  • קניות באינטרנט
  • שירותים לעסק
כלים
  • התחבר
  • פיד RSS לפוסטים
  • פיד RSS לתגובות
  • WordPress.org
גלילה לראש העמוד