קישורים יוצאים ואיך הם עוזרים לקדם את העסק שלך

קישורים יוצאים ואיך הם עוזרים לקדם את העסק שלך

קידום אתרים אורגני טומן בתוכו מגוון רחב של פעולות שונות כדי להגיע למטרה אחת מרכזית – למקם את האתר המקודם בראש תוצאות החיפוש של גוגל. השאיפה היא כמובן להגיע אל המקום הראשון בתוצאות, אבל גם מקום שני ושלישי זה טוב בהחלט.

מכיוון שכולם רוצים להופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל, התחרות על המקומות הראשונים הפכה להיות הרבה יותר קשה ומורכבת עבור מקדמי אתרים. יחד עם עבודה טובה ומקצועית, מעקב רציף ושוטף ופעולות אופטימיזציה איכותיות ניתן להגיע אל המיקומים הראשונים הנכספים. אחד מהדברים המרכזיים שכל מקדם אתרים מקצועי לא יוותר עליו כדי להצליח בקידום, הוא הטמעת קישורים יוצאים.

> למדו איך לבחור מומחה קידום אתרים

מהם קישורים יוצאים

קישורים יוצאים הם קישורים אל אתרים אחרים ברחבי הרשת מתוך האתר שלנו. כך באמצעות הטמעת קישור במילה או ביטוי המופיע באתר שלנו, אנו מובילים את הגולשים לצאת מהאתר שלנו אל אתר אחר. על פניו נשמע שזה דבר לא כל כך טוב, הרי למה שנרצה שהגולש יעזוב את האתר שלנו? המטרה היא שהגולשים ישהו באתר שלנו כמה שיותר, לא?

אז התשובה לכך היא כן, אנו רוצים שהגולשים לא יעזבו אותנו. אך זוהי דרך מעולה לקדם את האתר באופן טבעי ונכון עבור גוגל ועבור הגולשים כאחד.

מהי המטרה העיקרית של קישורים חיצוניים

המטרה העיקרית של קישורים חיצוניים היא ביסוס האתר שלנו כאתר איכותי וסמכותי. בדרך הזו הגולשים יכולים לנווט בקלות בין אתר אחד לאתר אחר, וכך להמשיך ולמצוא את המידע הרלוונטי שהם מחפשים באתרים האידיאליים ביותר.

הקישורים החיצוניים מסייעים לגולשים לנווט באופן טוב ויעיל יותר בין אתרים, וכך גוגל מסמנים את האתר שלנו כאתר איכותי בגלל שהוא מקושר לאתרים אחרים, כך שבסופו של דבר הניווט של הגולשים מביא אותם לקבל מידע ותועלת איכותית ורלוונטית בדיוק לפי מה שהם חיפשו.

החיה ששינתה את עולם הקישורים היוצאים

רגע לפני שאתם ממהרים להוציא כמה שיותר קישורים מהאתר שלכם אל אתרים אחרים, חשוב לזכור את העדכון הקריטי של גוגל שנועד לעשות סדר בכל הנושא של קישורים חיצוניים. מדובר כמובן על עדכון הפינגווין המפורסם שגרם להרבה מאוד אתרים ליפול בדירוגים באופן דרסטי (מה שלא קורה בפרסום במודל PPC), אך מצד שני להציג אתרים איכותיים וסמכותיים "שמגיע" להם להיות מוצגים כלפי כמה שיותר גולשים.

מכיוון שעדכון הפינגווין נכנס לחיינו, חשוב להבין תמיד לאן הקישורים החיצוניים מובילים מהאתר שלנו. לפני עלייתו של הפינגווין המדובר, אתרים רבים חגגו ללא מחשבה עם הקישורים, כך שהכמות הייתה החלק המרכזי בקישורים כאלו ולא האיכות – דבר שהוביל להרבה מאוד קישורי ספאם שלא הועילו כלל לחוויית הגולשים בין האתרים.

מתי כדאי להוציא קישורים לאתרים אחרים

כיום עם העדכון של הפינגווין, גוגל הרבה יותר בשליטה על הקישורים היוצאים שקיימים באתרים. וכך למעשה היא מדרגת בהתאם אתרים רבים בתוצאות החיפוש שלה. לכן כדי להעלות כמה שיותר את הסיכוי להימצא בין המיקומים הראשונים בגוגל, וודאו כי הקישורים החיצוניים מהאתר שלכם מובילים אל אתרים מהימנים ואיכותיים כמה שיותר. קישורים לאתרים קטנים או שהם בעלי איכות נמוכה לא יועילו לקידום של האתר כלל, ואף יכולים לפגוע בו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט