מה צריך לכלול אתר תדמית מנצח?

מה צריך לכלול אתר תדמית מנצח?

כיום בשביל לנהל עסק מצליח צריך לדעת לשווק אותו בצורה חכמה. תחום השיווק הוא תחום רחב מאוד והוא כולל פרסום ברדיו, בטלוויזיה ובדפוס. הדרך הכי יעילה לפרסם עסקים כיום היא לפרסם אותם באינטרנט.

קבלו כמה טיפים בנושא מאת סטודיו מיכליקה לעיצוב גרפי ובניית אתרים.

פרסום ושיווק אתרים באינטרנט דורש הבנה בעולם האינטרנט והתאמה מלאה של אתר העסק לקהל היעד שלו. רוב האתרים שיש היום ברשת הם אתרי תדמית – אתרים אשר נועדו ליצור תדמית או רושם מסוים אצל הגולש. אתר תדמית הוא אתר שכולל מידע אודות העסק ופידבקים חיובים אודותיו. אתר זה נועד למשוך את תשומת הלב של הגולשים וליצור אצלם עניין.

למה התוכן הוא שחקן מרכזי בכל אתר תדמית?

בכל אתר תדמית (ולמעשה בכל אתר) התוכן הוא שחקן מרכזי. התוכן של האתר הוא מה שיוצר בסופו של דבר את הרושם על הלקוח. התוכן הוא גם מה שמאפשר לאתר להיות מוקדם בגוגל או ברשתות החברתיות. הקפדה על תוכן איכותי ורהוט יכולה לשדרג כל אתר. חשוב להתאים את השפה שבה כתוב התוכן לשפה של הקהל אליו האתר פונה. כך למשל אתר שפונה לקהל של אקדמאיים יצטרך להיות בשפה גבוה יותר מאשר אתר שפונה לבני נוער.

איך תיאור מקרים או המלצות של לקוחות מרוצים ישפרו כל אתר תדמית?

אחד הדברים שהכי יכולים לשפר את התדמית שנוצרת לעסק באתר התדמית שלו היא תיאור מקרים מוצלחים או המלצות של לקוחות בתוכן של האתר. אתר תדמית שכולל תיאורי מקרים מוצלחים או המלצות של לקוחות מרוצים הוא אתר שיש בו יותר נפח ואמינות. כאשר גולש מסוים רואה את ההמלצות של הלקוחות הקודמים הוא יכול להתרשם לטובה מהעסק. ההמלצות יוצרות לכל עסק תדמית חיובית מאוד והן יכולות לעורר עניין אצל לקוחות אחרים. חשוב שההמלצות יהיו אמינות ואמתיות – כי כך הרושם של הגולשים יהיה חיובי יותר.

בניית אתרים

למה חשוב לשים לב לעיצוב של אתר תדמית?

דבר נוסף שחשוב לשים אליו בבנייה של אתר תדמית הוא העיצוב של האתר. העיצוב של אתר התדמית מהווה את המסגרת של האתר – את המסגרת בה התוכן יושב. חשוב שתהיה התאמה בין העיצוב של האתר ובין העיצוב של האתר. עיצוב האתר כולל את המראה של הדף מצבע הרקע שלו ועד הצבע של הגופן שלו או סוג הגופן של הטקסט. העיצוב כולל גם את התמונות שיש באתר. באופן כללי, כמעט תמיד כדאי לשים באתר תמונות של אנשים – כי כאשר גולש רואה תמונה של אדם אחר הוא יכול להזדהות ולהגיב טוב יותר (גם בצורה לא מודעת) לתוכן האתר ולעסק שהוא מקדם.

למה חשוב להגדיר את קהל היעד של כל אתר תדמית?

אחת הפעולות הכי חשובות בבנייה של אתר תדמית כוללת אפיון והגדרה של קהל היעד אליו האתר פונה. כולם נמצאים באינטרנט, בעת בניית אתר חשוב לבנות אותו כך שהוא יפנה לקבוצה מסוימת של אנשים ולא לכל מי שנמצא ברשת מילדים ועד אנשים בני 60 פלוס. הגדרה נכונה של האתר תהפוך את התוכן שלו ואת העיצוב שלו ליותר מדויקים ואיכותיים.

כאשר קהל היעד של האתר הוא אנשים בני 20 פלוס אז העיצוב שלו והתוכן שלו צריכים לדבר בשפה שלהם ואותו הדבר נכון גם לאתר שפונה לקהל של יעד של אנשים בני 70 פלוס או שלושים פלוס. אפיון נכון של קהל היעד של האתר יאפשר למעצב האתר ולבונה האתר להתאים את התדמית כך שהיא תהיה מרשימה יותר. רוצים מידע נוסף על מיכליקה? בקרו בפרופיל החברה באתר Behance.

לקבלת טיפים נוספים בתחום העסקי, קיראו עוד על שיווק ופיננסים.

admin

מירי בן ציון, לשעבר סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה גדולה. כותבת על טכנולוגיה וגאדג'טים בשביל הכיף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט