משרד פרסום חרדי

משרד פרסום חרדי

ספק ותשתית

בשנים האחרונות אנחנו יכולים שיותר ויותר חברות עסקיות אשר פונות בדרך כלל אל הציבור החילוני, החלו לפנות גם אל הציבור החרדי והדתי. שינוי זה נוצר כתוצאה משינוי צריכה במגזר החרדי והדתי, וכן כתוצאה מעלייה ברמת החיים בשכבות מסוימות בקרב מגזר זה.

פנייה זו חייבה את אותן חברות לעבוד עם גורמים שמכירים לעומק את המגזר החרדי, על מנת לדעת כיצד לגשת אליו וכיצד לפרסם ולשווק אצלו את מוצריהן. הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות משרד פרסום חרדי.

לא מעט חילוניים שאינם מכירים את המגזר החרדי איננו יודע, שאף על פי שמגזר זה איננו חשוף או פתוח כמו המגזר החילוני לתקשורת, כן קיימים בו שורה של אמצעי תקשורת (כתובה ואלקטרונית) ואפילו אתרי האינטרנט שפונים למגזר זה הם מאוד שוקקים. כמו כן, בדומה למגזר החילוני, גם המגזר החרדי נהנה מפרסום רב בשלטי חוצות ובמאפיינים אחרים.

מדוע זה חשוב לעבוד עם משרד פרסום חרדי וכיצד זה מתבצע?

עבודה עם משרד פרסום חרדי הוא חשוב, מאחר ולא מדובר בגישת פרסום דומה לזו שקיימת בעולם החילוני. ישנם כללים ברורים מה מותר ומה אסור לעשות, מה מותר ומה אסור לפרסם, למי הפרסום מיועד, היכן וכיצד רצוי לפרסם.

דוגמא טובה שכול אחד מכיר היא מבנה הפרסומות. אם במגזר החילוני זה טבעי שיראו זוגות ביחד או נשים לבד, הרי שבמגזר החרדי זה לא מוכר וזה אסור. לכן פרסומות כאלו לא יתקבלו בכלי התקשורת ולא יעברו את מערכת הסינון של ראשי המערכות השונים. כמו כן, ישנם מוצרים שאסור לפרסם, ישנם מוצרים שניתן לפרסם רק במקומות מסוימים ובדרכים מסוימות ועוד.

העבודה עם המגזר החרדי מתבצעת בדרך כלל דרך משרד פרסום חרדי כאמור, כשהרעיון הוא שהם מקבלים את המוצר ומציעים כיצד והיכן לפרסם אותו. רצוי שאיש קשר מטעם המשרד יעבוד עם החברה אשר מבקשת לפרסם את המוצר או את השירות שלה. חשוב לומר, יש משרדי פרסום חילוניים שמפעילים מחלקות למגזר החרדי או משרדים משלהם במגזר זה, וכאמור אופציה נוספת היא, לעבוד באופן ישיר עם משרדי פרסום במגזר החרדי, מרבית הסיכויים שכך יהיה ניתן להגיע בצורה יותר ברורה וישרה אל ציבור לקוחות פוטנציאלי במגזר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט