איך כרטיס ביקור דיגיטלי משיג לידים ופניות לעסק תוך הוזלת עלויות הפרסום?

איך כרטיס ביקור דיגיטלי משיג לידים ופניות לעסק תוך הוזלת עלויות הפרסום?

כרטיסי ביקור מנייר כבר לא מניבים את אותה כמות פניות מלקוחות מעוניינים כמו בעבר.

הלקוחות שמקבלים את כרטיסי הביקור לרוב זורקים אותם לפח לפני שנעשה בהם שימוש, במידה והם לא זורקים אותם, הכרטיס נאבד ברגע הצורך בו.

זוהי הסיבה שבעלי עסקים רבים החליטו לעבור לשימוש בכרטיסי ביקור דיגיטליים במקום להשתמש בכרטיסים מנייר.

במאמר הבא נגלה אילו יתרונות יש לכרטיס הביקור הדיגיטלי, ואיך הוא מסוגל להמיר יותר לקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים בעסק מאשר כרטיס ביקור מנייר.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הינו דף אינטרנט שמעוצב כמו כרטיס ביקור ומכיל את כל התוכן הרלוונטי על העסק והשירותים שהוא מציע.

הוא מכיל בתוכו תוכן נרחב שכרטיס מנייר לא יכול להכיל, לדוגמא, גלריית תמונות, סרטונים, טקסטים ארוכים, אפקטים, מפת מיקום ועוד.

בנוסף לתוכן שהוא מכיל, לכרטיס הדיגיטלי יש כפתורים מהירים המאפשרים יצירת קשר וביצוע פעולות שונות בקליק אחד, כמו שליחת הודעה בוואטסאפ, שיחה ישירה, שליחת מייל, ניווט בוויז, כניסה לרשתות חברתיות, שמירה באנשי הקשר וכו'.

את הכרטיס הדיגיטלי ניתן לשלוח ללקוחות שהתעניינו דרך הוואטסאפ, מייל, קוד סריקה או בכל מקור מקוון שמאפשר שליחת קישור.

כיצד כרטיס הביקור הדיגיטלי משיג יותר לידים ופניות לעסק?

הדרך העיקרית שבה כרטיס ביקור דיגיטלי משיג יותר פניות ולידים היא שמירת קשר עם הלקוחות המעוניינים שקיבלו את הכרטיס עד לרגע הקנייה.

שמירה על קשר עם הלקוחות מתבצעת באמצעות שתי אפשרויות שעומדות בפני הלקוח ברגע שהוא קיבל את הכרטיס הדיגיטלי:

  1. שמירת קיצור דרך לכרטיס הדיגיטלי על מסך הבית של הטלפון הנייד.

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר ללקוחות שקיבלו אותו לשמור קיצור דרך לכרטיס על מסך הבית של הטלפון הנייד.

בצורה הזאת, הם יכולים לחזור לכרטיס הדיגיטלי ברגע הצורך, ולמצוא את פרטי הקשר של בעל העסק ומידע נוסף על השירות שלו.

  • שמירת בעל העסק באנשי הקשר בקליק אחד.

רוב כרטיסי הביקור הדיגיטליים מכילים כפתור שמירה באנשי הקשר, פעולה שנעשת בקליק אחד.

שמירה באנשי הקשר יעילה בגלל שהיא חוסכת התעסקות מיותרת של הלקוחות ומאפשרת להם ליצור קשר עם בעל העסק ברגע הצורך מבלי להתאמץ כלל, מה שמגדיל את כמות הלקוחות שיבחרו לשמור את בעל העסק באנשי הקשר.

אילו יתרונות נוספים קיימים בכרטיס הדיגיטלי?

  • משמש בתור מיני אתר שיווקי של העסק

מכיוון שכרטיס ביקור דיגיטלי מכיל את כל התוכן הרלוונטי על העסק ושירותיו, הוא מהווה גם מיני אתר שיווקי ותדמיתי של העסק.

את האתר אפשר לפרסם ברשתות השונות כדי להשיג פניות נוספות מאנשים שהתעניינו בשירות של בעל העסק.

  • הצגת הכרטיס פנים אל פנים ובאינטרנט

ניתן להציג את כרטיס הביקור הדיגיטלי ללקוחות מעוניינים פנים מול פנים וגם לשלוח אותו דרך האינטרנט, כך שהעברת הכרטיס יכולה להתבצע בכל דרך שבה בעל העסק יבחר, גם אם הוא לא פוגש את הלקוח באופן פיזי.

  • חוסך בעלויות הדפסה ושומר על  איכות הסביבה

לעומת הכרטיסים מנייר, כרטיס ביקור דיגיטלי לא דורש עלויות הדפסה חוזרות, ניתן לשלוח אותו כמה פעמים שרוצים, והוא לא מזהם את הסביבה.

  • מקודם במנוע החיפוש של גוגל

כרטיס ביקור דיגיטלי שנבנה בצורה נכונה, יהיה מקודם במנוע החיפוש של גוגל, כך ניתן יהיה למצוא אותו כאשר מחפשים ביטויים בעלי נפח חיפוש לא גבוה.

  • מוביל תנועה לרשתות החברתיות

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, שנבנה בצורה נכונה, יכיל כפתורים מהירים המובילים את הלקוחות לרשתות החברתיות של העסק.

ככל שיעקבו אחר העסק יותר אנשים, כך יחשפו יותר לקוחות פוטנציאלים לשירותים שהעסק מציע.

  • הנעת הלקוחות לפעולה

כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל גם כפתורים מהירים ליצירת קשר ולעיתים גם טופס להשארת פרטים.

כפתורי יצירת הקשר מניעים את הגולשים בכרטיס ליצור קשר בדרך שנוחה להם.

האפשריות הללו מעלות את כמות הפנויות שמגיעות מהכרטיס, מכיוון שאין צורך בהעתקת פרטי יצירת הקשר למסך הבית.

  • מקצר את משך שיחות המכירה

בזכות התוכן וההסברים שמציע הכרטיס הדיגיטלי,  לקוחות מגיעים הרבה יותר מוכנים לשיחת המכירה.

כך השיחה דורשת פחות הסברים, ופחות זמן באופן משמעותי.

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?

קודם כל חשוב להבין שצורת התשלום של כרטיס ביקור דיגיטלי מתבצעת באופן קצת שונה מכרטיסי הנייר.

משום שכרטיס ביקור דיגיטלי נמצא באינטרנט, הוא דורש אחסון ותחזוקה, ואחסון באינטרנט כמו כל אחסון עולה כסף.

לכן לכרטיס הדיגיטלי יהיה מחיר חד פעמי עבור הבנייה  והעיצוב שלו, ומחיר שנתי מתחדש עבור האחסון והתחזוקה שלו.

ברוב החברות המחיר החד פעמי יכלול בתוכו גם אחסון לשנה הראשונה, ולאחר שנה יידרש לשלם שוב מחיר שונה שסוכם מראש עבור האחסון והתחזוקה שלו.

עבור כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים שונים, כל חברה מציעה כרטיס עם ערך שונה ותוכן שונה, לכן המחיר החד פעמי שלו לרוב ינוע בטווח מחירים של 300 עד 1500 שקלים.

סיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם הינו כרטיס ביקור של העסק שנמצא באינטרנט ומכיל את כל התוכן הרלוונטי ללקוח על השירותים שלו, יחד עם כפתורים מהירים ליצירת קשר ועזרים נוספים בקליק אחד.

לכרטיס הדיגיטלי יש את היכולת להשיג עבור העסק מספר גבוה בהרבה של פניות ולידים מכיוון שהוא נשמר אצל הלקוח מרגע קבלתו ועד רגע הקניית השירות/ מוצר של בעל העסק.

מפני שהכרטיס מכיל את כל התוכן של העסק, ונמצא באינטרנט, ניתן להשתמש בו כמיני אתר שיווקי ותדמיתי של העסק, אותו ניתן לפרסם ברשתות השונות כדי להשיג לקוחות חדשים.

הכרטיס הדיגיטלי מאפשר לשלוח אותו כמה פעמים שרק רוצים מכל מקום, הוא תמיד זמין על מסך הבית של הטלפון הנייד ולא דורש שום עלויות הדפסה.

יש לכרטיס הדיגיטלי מגוון רחב של יתרונות שמגיעים עם היותו דיגיטלי המשפרים את השימוש בו ואת התוצאות שמקבלים ממנו.

הוא מספק נוכחות אינטרנטית במחיר הרבה יותר משתלם מאתר רגיל, ורוב בעלי העסקים בוחרים להשתמש בו בזכות מחיר ההשקעה שניתן להחזיר כבר מהלקוח הראשון שמגיע דרכו ומגוון היתרונות שהוא מספק.

קצת על כותב המאמר

היי, אני אורי ינקוביץ, מייסד האתר  smart and digital

העוסק בבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים עבור עסקים קטנים ובינוניים.

חוץ מזה, אני עוסק בשיווק דיגיטלי, מכירות ובניית אתרים.

מוזמנים לקרוא עוד ממני גם בבלוג באתר שלי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט