מה באמת עושה משרד פרסום המתמחה בדיגיטל

מה באמת עושה משרד פרסום המתמחה בדיגיטל

אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם במרחב האינטרנטי, רוב הסיכויים שאתם שוקלים לשכור את שירותיו של משרד פרסום, צעד חכם מאוד שיעזור לכם לבסס נוכחות בעולם הדיגיטלי של היום. אבל, מה עושה משרד פרסום דיגיטלי? האם זה שווה את הכסף, או שאתם יכולים לעשות את זה בעצמכם? לפני שאתם שוכרים את שירותיו של משרד כזה, תוודאו שאתם שואלים את השאלות הבאות.

פרסום וניהול ברשתות החברתיות

קשה מאוד להישאר רלוונטי כיום בלי חשבון פעיל באחת מהרשתות החברתיות. מחקרים מראים שתשעה מכל עשרה עסקים משתמשים ברשתות החברתיות לצרכי פרסום. זו ממש לא הפתעה היות ורוב המשתמשים מצפים ממותגים שתהיה להם נוכחות אינטרנטית ואינטראקציה עם הלקוחות.

משרד פרסום דיגיטלי יכול לנהל את הפרופילים ברשתות החברתיות עבורכם. מה שאתם צריכים זה שכל הפוסטים שלכם בקמפיינים שלכם בפרסום בפייסבוק, יהיו מעוצבים היטב ובעלי תוכן משכנע המעביר מסר אחד וברור. משרד פרסום דיגיטלי מכיל בתוכו לפחות מעצב גרפי אחד, כותב תוכן אחד ומנהל מדיה חברתית שיכולים לספק תוכן איכותי הפונה ישירות לקהל הרלוונטי.

חשוב מכך, משרד פרסום יטפל בכל הפרסום והשיווק שלכם. זה כולל ניהול התקציב בצורה נכונה ופיצולו לכמה קמפיינים, טרגוט האנשים הנכונים ויצירת תנועה לאתר שלכם.

משרד פרסום בדיגיטל

תמונה: ShutterStock

פרסום דיגיטלי

לפני שקונים משהו, צריך לחפש אותו. פה נכנסות למשחק המודעות הממומנות בגוגל. הפרסום בגוגל מאפשר לכם להגיע ללקוחות שלכם בזמן שהם מחפשים מונח מסוים הקשור לעסק שלכם.

אז, בואו נגיד שיש לכם חנות נעליים באשדוד. אתם כנראה רוצים להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל כשמישהו מחפש: "חנות נעליים באשדוד". אתם יכולים לשלם לגוגל על מנת שיציג את האתר שלכם באחת משלושת תוצאות החיפוש הראשונות בכל פעם שמישהו משתמש במילות המפתח הללו. למרות שזה נשמע מאוד פשוט, זה דורש המון עבודה ואופטימיזציה – התחרות בגוגל קשוחה ביותר, וגוגל מדרג את המודעות על סמך אלגוריתם מסובך וייחודי.

רוב, או לא כל סוכנויות הדיגיטל מחזיקות מומחה לפרסום בגוגל. הם יכולים לנהל את הקמפיינים שלכם ולהביא לכם את החזר ההשקעה הטוב ביותר. יתרה מכך, עולם הפרסום בגוגל הוא הרבה יותר עמוק מהמודעות הממומנות, ניהול על הקמפיינים של העסק שלכם באותו הזמן, יגזול מכם המון אנרגיה ומשאבים, לכן זה יכול להיות מעולה אם יהיה לכם משרד פרסום דיגיטלי שיטפל לכם בכל מה שצריך.

פיתוח ובניית אתרים

אם יש בבעלותכם עסק אינטרנטי, אתר המעוצב נכונה עם מידע המוצג בצורה ברורה צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. משרד פרסום דיגיטלי מכיל בתוכו בדרך כלל בונה אתרים ומעצב שכבר עשו כמה אתרים בעבר. הם יכולים לפתח או לעצב מחדש את האתר שלכם שיעמוד בסטנדרטים מסוימים ויספק למבקרים בו את החוויה הטובה ביותר.

אפילו יש לכם אתר חדש שלא צריך שינויים, אתם יכולים לתת לסוכנות דיגיטל לעבור עליו ולתת להם הערות והארות. תופתעו כמה מהר אתר יכול להתיישן בעידן של היום.

שיווק תוכני ואופטימיזציה למנועי חיפוש

חלק ממשרדי הפרסום הדיגיטליים מציעים שיווק תוכני כשירות נפרד. זה אומר שאתם יכולים לשכור את שירותיו של המשרד על מנת שיכתוב תוכן לבלוג שלכם, יכתוב מאמרים ותוכן לאתר ועוד. בנוסף, משרד פרסום שמכבד את עצמו יבצע אופטימיזציה לתוכן הזה כדי שיעמוד בסטנדרטים של גוגל ויקדם באופן אורגני את האתר שלכם בתוצאות החיפוש. זו יכולה להיות יופי של אסטרטגיה אם אתם רוצים לבסס את עצמכם במומחים בתעשייה.

 

מדידות, אופטימיזציה ודוחות

אחד הדברים הטובים שביותר ששיווק דיגיטלי נותן הינו היכולת למדוד ולעקוב אחרי הנתונים החשובים ביותר. בקמפיינים בעולם הדיגיטלי, אתם יכולים תמיד לראות כמה כסף השקעתם וכמה בדיוק קיבלתם בתמורה. את כל הקמפיינים ניתן למדוד, להשוות על פי זמנים שונים ולבצע אופטימיזציה על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

משרד הפרסום יכול להשתמש במידע הזה בכדי ללמוד על התעשייה שאתם נמצאים ועל הקהל שלכם על מנת לשפר את הקמפיינים העתידיים שלכם. רוב הסוכנויות מציעות דוחות חודשיים או שבועיים שמסבירים לפרטי פרטים את המצב שבו הקמפיינים שלכם נמצאים. וכמובן שתמיד אתם יכולים לבקש עדו מידע בנושא.

שורה תחתונה: מה משרד פרסום דיגיטלי יעשה עבורכם

אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם במרחב הדיגיטלי ולבסס את הנוכחות האינטרנטית של העסק שלכם, משרד פרסום דיגיטלי יכול לתת לכם פתרונות מותאמים לעסק שלכם (שאותם ציינו למעלה) ולבנות למעשה את האסטרטגיה הנכונה ביותר עבורכם. שימו לב שאתם יכולים וצריכים לבקש דוגמאות לעבודות קודמות של משרד הפרסום בכדי לראות האם יכולה להיווצר מערכת יחסים מוצלחת ביניכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט