שיחת ועידה – מתקשרים בעסק בצורה נכונה

שיחת ועידה – מתקשרים בעסק בצורה נכונה

בעבר אי אפשר היה לדמיין שיום אחד נוכל לנהל מספר משרדים שונים, כאשר כל אחד מהם יהיה ממוקם במקום אחד ובכל זאת לנהל בינינו שיחות עבודה. היום, לעמת זאת, זה בהחלט אפשרי, כי היום יש טכנולוגיה משוכללת של שיחות ועידה שלמעשה בעזרתן אפשר לנהל ישיבות צוות בקלות רבה. במידה ואתם מנהלים עסק שיש לו סניפים שונים בארץ או בעולם כדאי לכם לשקול לשלב את הטכנולוגיה הזאת במשרד שלכם, כי לא תמיד פגישה פיזית זה הפתרון הכי טוב שיש. אומנם זה נכון שישיבה שמתנהלת כאשר באופן פיזי כולם נמצאים באותו חדר זו חוויה אחרת, אך לא תמיד ישיבות כאלה הן יותר יעילות.

איכות השיחה

אחד מהדברים החשובים ביותר שכדאי לשים לב אליהם כשרוצים לקנות טכנולוגיה שתאפשר לנו לנהל שיחות ועידה, זו השאלה האם איכות השיחה תהייה טובה. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לכנס את כל הצוותים שלכם בכל אחד מהמשרדים שאתם מנהלים, לקבוע את שעת התחלת השיחה ואז לגלות שלא שומעים טוב או לא רואים מספיק טוב. לכן בהחלט כדאי לכם לבדוק שאתם קונים את המוצר הכי טוב שיש, כי אחרת זה עלול להיות לא רציני ולפגוע בכם ובעובדים שלכם.

חוסכים כסף לעסק

חשוב לדעת שאנשים שעושים שימוש בשיחות ועידה שונות בעסקים שלהם מגיעים גם לחיסכון כלכלי נאה, כי במקום לשלם על טיסות לעובדים ועל הנסיעות שלהם פשוט מנהלים שיחה מרחוק. בצורה כזאת אפשר גם לחסוך הרבה מאוד זמן לכל אחד מהעובדים שעד היום היה עסוק תמיד בנסיעות למשרדים אחרים, כי למעשה כעת הוא יוכל לשבת במשרד שלו ועדיין להיות חלק מהישיבה. זה פטנט ששינה את האופן שבו אנחנו מנהלים עסקים וכדאי לשלב טכנולוגיה כזאת בכל משרד.

admin

מירי בן ציון, לשעבר סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה גדולה. כותבת על טכנולוגיה וגאדג'טים בשביל הכיף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט